Help me, wat moet ik doen?

Vorig jaar had ik een vriendin (nicole) en we waren zegmaar een groepje met zn 2en. Er zat toen een meisje in de klas en wij mochten elkaar wel (tess) maar zij zat ook in een groepje met een ander meisje (anna) dus we praatte afentoe maar dit jaar is anna naar een andere klas en toen was tess dus alleen.

Dit jaar zijn wij dus hele goede vriendinnen. maar ze mag mij veel meer als nicole en ten eerste zijn we met een groepje van 3 wat dus heel lastig is op school want je kan niet met z’n drieen naast elkaar lopen of naast elkaar zitten, dus er loopt er steeds een alleen en ik zit er precies tussen in, ik ben een goede vriendin van nicole en een goede vriendin van tess. Ik moet dus steeds kiezen naast wie ik ga lopen of naast wie ik ga zitten want dat kan niet met zn drieen. en steeds als ik dan kies voel ik me schuldig voor de andere.Nicole vind dat tess mij van haar afpakt want dat gaf ze vandaag aan onder het appen. Ik heb dus gezegd dat dat niet zo is en dat zij bij mij op 1 staat maar hoe moet ik dit verder doen. … moet ik perse voor iemand kiezen of kan dit ook zo doorgaan en er was eigenlijk nog meer aan de hand dus als je me serieus wilt helpen, wil je me dan even een prive bericht sturen? heel erg bedankt voor het lezen van het hele verhaal en ik hoop dat jullie me willen helpen :confused:\

Ps. dit zijn niet de echte namen van ze :wink:

Hoe oud zijn jullie als ik vragen mag? Dan weet ik in welke richting ik moet denken… : )

ongeveer 14

upje

@incognito heb ik al vaker gedaan maar dan is het het begin van de les en dan gaat die ander weer bij mij zitten.

EDIT: niet altijd hoor :wink: