Help me! Was hij een player?

Hey :slightly_smiling_face:
ik heb jullie advies nodig
ik had een vriend, hij is inmiddels mijn ex, en we zouden gister 1 jaar bij elkaar zijn geweest
in het begin ging het heel goed tussen ons
hij was heel lief voor me, al wilde hij wel graag sex, maar hij zei dat hij het wel wilde probeerde om te wachten
toen we 3,5 week bij elkaar waren heeft hij me ontmaagd
het ging heel goed tussen ons en hij zei dat ik het eerste echte meisje was waarvan hij hield en dat zijn vorige vriendinnen allemaal meisjes voor de sex waren (al zei hij eerst toen we nog maar een paar dagen bij elkaar waren dat hij niet veel vriendinnen had gehad)
maar op den duur konden we elkaar minder zien door omstandigheden en we hadden vaker meningsverschillen
ook begon ik met snijden en hij wilde niet meer dat ik dat deed, en toen ik hem had belooft dat ik niet meer zou snijden en dat later wel deed had ik beloftes gebroken volgens hem
toen had hij het uitgemaakt na 7,5 maand op 2e kerstdag
hij zei dat hij voor zich zelf moest kiezen en het niet meer trok dat we elkaar zo weinig zagen
ik was heel verdrietig
3 dagen daarna zei hij dat hij iemand anders leuk vond en het tussen ons niks meer zou worden, ja misschien in de toekomst zei hij
na 1 week en 6 dagen vroeg hij me (beetje huilend) terug, hij zei dat hij niet zonder me kon en me miste
en dus kwamen we weer bij elkaar
in het begin ging het goed tussen ons alleen op den duur kregen we meer meningsverschillen en ruzies, vaak kwam het er op uit dat volgens hem het aan mij lag en ik beloftes brak
toen heeft hij het weer uitgemaakt, we hadden ruzie en blokte me op social media
later werd de ruzie minder en deblokeerde hij me weer op fb
na iets meer dan een maand vroeg hij me weer, volgens hem kon hij niet zonder me en had het leven geen zin zonder mij, zonder mij leefde hij in een zwart gat zei hij
en toen waren we weer bij elkaar
(hij had in die maand nog wel een relatie gehad van 3 dagen maar diegene had geen tijd meer voor hem dus hij had het uitgemaakt)
het ging goed 1 maand
daarna, vorige week donderdag, ging ik naar hem toe
hij wilde een nintendo van me hebben, had hij me al eerder gevraagd, maar ik durfde niet zo goed nee te zeggen
dus toen ik bij hem kwam en ik tegen hem zei dat ik de nintendo wilde houden had ik hem volgens hem valse hoop gegeven
hij was niet zo blij daar mee
hij was wat chagarijnig, mede denk ik ook omdat hij zijn rookwaren kwijt was
het ging toen eerst weer wat beterder, maar later kregen we woordenwisseling
hij maakte een grapje volgens hem, hij zei dat hij de nintendo wilde anders zou hij het uitmaken
ik vond dat rot, en toen ik dat eerst niet zei loog ik volgens hem
we kregen erge woordenwisseling en toen zei hij dat hij het niet meer trok met mij
hij zei dat hij niet met me kon praten en dat we een te groot leefstijdsverschil hebben (hij is 18, ik 17)
maar ik heb vaak genoeg gezegd eerder wat is er schat? en dan was het altijd ik wil je er niet mee lastig vallen
en alles lag toen aan mij
ik vroeg hem waarom heb je me uberhaut terug gevraagd en hij zei omdat ik het awkward vond om je op school te zien maar ik ben nu toch van school af dus we kunnen het wel weer uitmaken
ik werd boos en ben boos weggelopen en riep dankje dat je me weer laat stikken, ik wou dat ik het niet weer had aangemaakt
toen 3 dagen later hadden we ruzie op fb, ik zei dat ik nog boos was omdat hij het had uitgemaakt en toen was ik volgens hem een kutwijf want het lag niet aan hem, ik zei dat niemand perfect is en waar 2 mensen een relatie hebben 2 mensen schuld hebben, toen mocht ik van hem van een flat afspringen en dood vallen en toen zei ik dat hij dat zelf mocht doen en toen heeft hij me geblokt op fb
ik heb hem daarna niet meer gezien of gesproken

maar ik ben gewoon heel erg in de war
ik was eerst heel verdrietig en daarna boos
ik weet dat ik het niet meer trek met hem en dat het toch niet werkt en ik voelde me echt gebruikt
maar sinds gister, want toen zouden we 1 jaar bij elkaar zijn geweest, herriner ik me ook weer de mooie momenten
ik vraag me af, hield hij echt van me of gebruikte hij me? en hoe kan hij dan eerst zo lief zijn geweest, ik weet het niet meer
soms denk ik dat ik ergens diep van binnen nog gevoelens voor hem heb maar ik ben nog zo boos op hem
ik wil ook niet meer met hem verder maar ergens diep van binnen ben ik bang dat ik weer ja zou zeggen als hij me vroeg
wat denken jullie? was het echt of is hij toch een player
x

hij is geen player, watn players gaan met 2 of meer meisjes te gelijk,
maar wat een lafaard! hoe kon je die 2e keer ook nog echt bij hem terug komen, en zelfs nog een 3e keer, ik zie hem niet als een player maar meer als iemand die niet echt verliefd was. hij gebruikte je een beetje, maar hij was niet meeteen een player.

Wij weten natuurlijk niet of het echt was ja of nee. Wel zou ik zeggen dat je hem absoluut overal vanaf moet gooien en geen aandacht meer aan hem besteden, hoe moeilijk het ook is. Je doet jezelf er alleen maar pijn mee als je weer ja tegen hem zegt. Als je zo je eigen verhaal terug leest dan weet je zelf ook wel dat het een klootzak is en dat hij het gewoon erg makkelijk vond om weer bij je te komen omdat je er toch altijd bent. Laat hem los daar doe je jezelf een ontzettend plezier mee :sob::muscle:

Hij was eerst zo lief omdat hij seks met je wilde. als hij niet lief was, had je nooit seks met hem gehad. easy. Wij meiden kunnen soms wat naïef zijn, maar het is nooit te laat om die ex van je totaal te vergeten, want hij behandelt je absoluut niet goed! In een relatie is het de bedoeling dat hij je steunt, je helpt en je het goed met hem kan vinden, of er nou seks is of niet. Zou hij zonder seks überhaupt nog bij je geweest zijn denk je? Je verdient echt veel beter. Hij is geen player maak ik op uit je verhaal, maar wel een enorme eikel. Nogmaals, hij verdient je echt niet. Let it go, zet jezelf erover heen.

Er zijn zat jongens die wel heel lief tegen je zullen doen zonder seks als bedoeling, en de hele tijd lief zoals je verdient. Dan zal je denken oooh had ik mn ex maar eerder laten gaan haha.
Vergeet die kerel, (ik zou hem niet blokkeren als hij jou weer deblokkeert, dan kan hij op jou social media zien dat je heel goed zonder hem kunt :wink: ,en als ie zielig komt aanwaggelen zou ik niet lief tegen hem zijn en vooral niet weer een relatie nemen) zal hem goed doen, kan hij zien dat hij je niet meer kan gebruiken.
Probeer weer te daten om over hem heen te komen :slightly_smiling_face:

xx

Ah meisje, je bent veel beter af zonder hem! Hij heeft jou écht niet goed behandeld. Je verdient veel beter echt waar. Verder is het voor ons natuurlijk moeilijk om te zeggen wat er in zijn hoofd omging, maar hij klinkt in mijn ogen niet alsof hij zo ontzettend veel om je gaf, anders had hij nooit zo tegen je gedaan. Aan de andere kant zeg je dat jullie ook veel mooie momenten hadden, dus ja, wie weet.

Maar goed, ik denk dat je toch heel blij mag zijn dat je van hem af bent, ook al voelt alles nu misschien een beetje rot. Kop op, you can do it! :sob::muscle:

Hij is 18, maar ik vind dat hij zich gedraagt als een jongetje van 14. Ik vindt het heel sneu voor je en je verdient zoveel beter. Probeer hem langzaamaan te vergeten. Gooi hem van al je social media, ga leuke dingen doen en besef dat je zo veel beter af bent zonder hem!
Heel veel sterkte! :sob::muscle:

lieve allemaal,
dankjulliewel voor jullie lieve reacties,ik heb er wel wat aan gehad
natuurlijk snap ik dat het moeilijk is voor jullie om te beoordelen, jullie kennen hem niet maar met jullie mening ben ik al hartsikke blij
of hij een player is? ik weet het zelf niet eens, misschien is het woord player ook te groot maar dat hij me gebruikte, ik vermoed het wel
maar het is allemaal zo dubbel, het ene moment denk ik het zeker te weten en het andere moment twijfel ik aan alles
ik heb het gevoel dat hij nu al lang weer een ander heeft, zucht
kon ik van een kant maar in zijn gedachten kijken, maar aan de andere kant, zou ik daar gelukkig van worden?
ik weet dat het beter is om hem te vergeten, maar het blijft moeilijk
op het ene moment haat ik hem zo erg en op het andere moment denk ik weer terug aan onze mooie momenten
toch voel ik me wel een beetje gebruikt, alles wat hij heeft gezegd
dankjulliewel voor al jullie berichtjes en nieuwe berichtjes of adviesen en meningen zijn altijd welkom
x

Lekker laten gaan die gast. Te vermoeiend om daar nog enige aandacht aan te schenken en al helemaal als hij zich zo heeft gedragen.

Elke relatie heeft zijn mooie dingen. Maar als het keer op keer niet lukt, moet je het gewoon laten gaan.

Hoi Sylvia,

Wat naar… Weet je wat mijn oma altijd zei: ’ Zolang het een piemel heeft, en het leeft, niemand die daar omgeeft’

Mijn advies: Kattenvrouwtjes zijn ook heel lief. En hebben over het algemeen meer seks.

Ik hoop dat je hier wat aan hebt.

Liefs
NADIENTJUH123

uhm nee?
een player heeft niet perse meerdere tegelijk. Eeen player is iemand die een relatie niet serieus neemt en meisjes om zijn vinger windt meestal voor seks

Eigenlijk doet het er niet toe of hij een player is, of niet. Of dat hij je opzettelijk heeft gebruikt, of niet. Feit is dat hij je respectloos heeft behandeld en niet bepaald rekening hield en houdt met jouw gevoelens, en zulk gedrag hoef je niet te pikken. Laat hem gaan, je bent nog jong en je komt nog wel iemand tegen die jou wél verdient. :slightly_smiling_face:

dankjulliewel allemaal x