Help! Me verjaardag komt steeds dichterbij!

Me verjaardag komt steeds dichterbij… Maar volgens mij de grootste vraag: hoe ga ik dit nu vieren? Ik wil niks standaards zoals bowlen, dit doet namelijk bijna iedereen. Maar skaten zou ik wel leuk vinden alleen niemand die ik mee ga vragen/ mee komt kan dit. Ik wil graag een hele dag opvullen, gewoon met me vrienden écht iets leuks doen. Tips?

Help! Ook mijn verjaardag komt steeds dichterbij. Daar hebben de meeste mensen last van volgensmij.

Maar je zou kunnen gaan skaten en daarna high tea’en ofzo? Gezellig met zn allen uit eten gaan. Als je genoeg geld hebt kun je ook naar een indoor snowiets gaan. Je kan gaan skieen of gewoon lekker klooien met zo’n band. Heb je wel iets orgineels :slightly_smiling_face:

Wauw wat een hoop verjaardags topics ineens ;3
http://forum.girlscene.nl/forum/lifestyle/het-officiele-verjaardagstopic-feest-en-cadeauideeen-140798.0.html

me too.
ik geef gewoon een feest thuis met hapjes en drankjes en dan word het vanzelf wel gezellig. je kan ook een brunch (high thee) organiseren met cupcakes en sandwiches, heb ik ook een keer gedaan erg leuk! of je gaat met zn allen gourmetten of wokken ergens. of je nodigt iemand uit die makeup les geeft en dat jullie zelf wat kunnen prutsen. of cakes/taarten versieren. karaoke houden. er is zoveeeel te verzinnen :slightly_smiling_face:

Jij wilt skaten? Easy ga skaten oke je vrienden gaan een aantal keer
Vallen niks ernstig lachen toch?