hey allemaal!
Ik heb een donkerblauwe eastpack voor school, maar persoonlijk vind ik hem erg saai
Hebben jullie simpele ideetjes waardoor ik hem wat leuker kan maken?
xoxo
hey allemaal!
Ik heb een donkerblauwe eastpack voor school, maar persoonlijk vind ik hem erg saai
Hebben jullie simpele ideetjes waardoor ik hem wat leuker kan maken?
xoxo
Misschien kan je van die strijk dingen erop strijken? =D
er witte palmboompjes op verven ?
Bij Hema heb je een soort van stoffen plaatjes (met vogels) die je op tas kan strijken. En je kan ook buttons doen (bij H&M hebben ze nu met katten en griezeldingen)
misschien kan je er andere stofjes op naaien?
Een strikje aan de rits
een vriendin van mij had er zelf studs op gemaakt, zag er heel gaaf uit. Is misschien een idee? ;p
Het klinkt misschien kinderachtig, maar misschien is het leuk om er kleine vingerhaak touwtjes aan te hangen.
Met meerdere kleuren geeft het een leuk effect
Allemaal heel erg bedankt voor de ideeen!
Ik ga zeker even kijken of ik iets van galaxy en studs kan combineren
*edit: ik laat het eindresultaat weten!
hihi sorry voor nog een vraagje ,
maar zou je die studs van de action ook op kunnen plakken met textiellijm ? dus zonder die applicator?
Ik zou studs zoeken die je zegmaar door de stof heen haalt, zoals deze http://www.hm.com/nl/product/06542?article=06542-C (die zijn dan helaas uitverkocht maar gaat om het idee).
Ow en ik zag je vraag over textielverf in het andere topic, als ik jou was zou ik gewoon die 2,70 er voor uitgeven aangezien dat van de action er heel snel afregent, en t regent hier nogal veel
Studs erop doen?
Je hebt er nu hele leuke bij de H&M, ook in figuurtjes.
Ook heb je bij de H&M nu zo’n strijkplaatjes die je vroeger altijd op je broek had,
alleen dan hele leuke!
Ik ga echt helemaal stuk om die eerste link en die foto’s in de badkuip HAHAHAAA.
oke bedankt!
weet jij waar die textielverf te koop is?
Elke hobby winkel
haha oke dan ga ik daar binnenkort even kijken
bleken?
Anders strijk je zo’n stofje erop? of een leuk hangertje met buttons
Bij HEMA hebben ze deze nog en bij Kruidvat hadden ze deze, dus ik denk dat je daar het best kan zoeken ;p
bij de kruidvat? oh, dat wist ik niet, bedankt voor de tip!