help me pls

hee meiden,

Ik heb een beetje een probleempje of nouja ik zit meer ergens mee. Ik was een week naar schotland op werkweek en had toen ook nog gewoon een vriend en alles waar ik toen wel al vaker beetje over twijfelde maar probeerde te negeren. Maar goed ik was op werkweek naar schotland met een super leuke groep en ik kon het met vooral de jongens erg goed vinden. Met eentje wel heel erg goed eigenlijk. Ik begon hem leuk te vinden terwijl ik nog steeds een vriend had. Op werkweek was alles super maar moesten we weer naar huis. Eenmaal thuis kon ik de jongen van werkweek maar niet vergeten en bleef veel met hem appen waardoor mijn vriend erg boos en jaloers werd. Ik kon er niet meer tegen en heb t uitgemaakt met mijn vriend. Ik zie de jongen van werkweek nog steeds heel veel op school en heb hem op app verteld dat t uit was en ook waarom, maar hij wilde weten wie ik dan wel leuk vond. Ik durf het hem niet te zeggen ook omdat ik net uit een relatie kom en t onze vriendschap ook erg kan verpesten. Via app probeert hij nu te raden wie ik leuk vind terwijl hij het volgens mij allang al weet.
Ik weet dus alleen niet of ik het hem moet zeggen of niet. Pls help me ik word echt gek van mezelf

xx Anna

Ja, zeg het hem gewoon. :’) Het heeft toch geen zin om eromheen te blijven draaien.

Gewoon vertellen. Hij komt er ooit toch wel achter.