HELP ME PLIES!

Haai meiden,
ik heb dus echt een probleem…
Ik heb een bindvlies ontsteking in mijn oog. Oke nu denken jullie vast van wat is dat? Nou die binvlies zit in je oog en als die ontstoken is dan heb je een heel dik rood oog en moet je de hele dag met een zonnebril oplopen en het doet vreselijke pijn! Het duurt minimaal tien dagen voor het weggaat en ik heb het vanaf woensdag. Ook mijn andere oog krijgt nu die ontsteking omdat het daarop is overgeslagen. Wat nu mijn echte probleem is:
Ik moet aankomende week de hele week stage lopen voor school in een beautysalon. Maar die ogen zien er niet zo fris uit en doen echt heel erg pijn. En ik kan natuurlijk niet de hele dag met een zonnebril lopen in die beautysalon…
Hebben jullie tips hoe ik dit ga oplossen?
Alsjeblieft help me!

Kusjes

Ga naar de dokter ?

Ehm. Even heel gek hoor: maar waarom heb je in hemelsnaam nog niet naar je stagebedrijf gebeld om de situatie uit te leggen? Misschien dat ze de stage kunnen verplaatsen, of dat je andere werkzaamheden kan doen. Wie weet kunnen ze je werktijden aanpassen. Sorry, je kan toch zelf ook nadenken? :stuck_out_tongue:

“Behandeling
Probeer te voorkomen dat er in de ogen wordt gewreven. omdat dat de ontstoken, verzwakte weefsels kan beschadigen en de infectie dieper in de oogweefsels kan doen doordringen. Door het ontstoken oog aan te raken kunnen via de hand de ziektekiemen in het andere oog of bij andere mensen terechtkomen. Maak het oog regelmatig schoon met warm water om de afscheiding en de korstjes weg te vegen. Raak het niet ontstoken oog niet aan en was telkens uw handen als u de ogen of het omliggende gebied toch hebt aangeraakt.”

Meer zou ik niet weten… Als 't niet over gaat toch maar naar de dokter ja.

Dankje:)

Ik ben al naar de dokter geweest maar die kan er niets aan doen. Ik heb alleen druppeltjes gekregen voor het verminderen van de pijn. Tuurlijk heb ik al gebeld naar de stage voor hun is het geen probleem. Voor school wel. Als ik de stage volgende week niet doe ga ik niet over heel raar maar waar. Ik dacht miss kunnen jullie wat tips geven hoe ik het minder opvallend zou kunnen maken.

Oh m’n moeder zegt net dat 't met afgekookt water moet xD
Water een minuutje laten koken, af laten koelen en dat lauwe water gebruiken met een gaasje om de ogen van buiten naar binnen schoon te maken (je eindigt dus zeg maar bij je neus, als je me snapt :stuck_out_tongue:). NIET drukken, gewoon heel zachtjes er over heen met 't gaasje.

Topictitel mag niet in hoofdletters.

jaa idd of water laten koken en er dan wat babyschampoo bij doen en met een wattestaafje schoonmaken, dat zeiden ze bij mij bij de opticien, om je oog schoon te maken maar of dat daarbij ook helpt…?

ik zou persoonlijk geen (baby)shampoo gebruiken bij een ontstoken oog :stuck_out_tongue:

waarom mag topictitel niet met hoofdletters? (mogen er helemaal geen hoofdletters in voorkomen of niet? waarom niet?)

ot: ik heb geen idee :astonished:

Dankjewel:D

Dat heb ik al gedaan maar dat mag dus niet.

je werkgever begrijpt het wel.

joehoe, waarom mag een topictitel neit mer hoofdletter?

Joehoe, ga niet iemands topic onder zitten spammen :S
Omdat het dan onoverzichtelijk wordt, en er toch wel enig niveau mag zijn.

/offtopic

DAT KOMT ZO SCHREEUWERIG OVER.

OT: Je kan ook met lenzenvloeistof spoelen, dat ontsmet ook. Moet je natuurlijk zodra de ontsteking voorbij is de vloeistof ook weggooien, mocht je die besmet hebben met bacteriën enzo.