Help me please! :)

Hi,
Ongeveer 8 weken geleden ging ik naar een feestje van een vriend van me ( Tom ) ik raakte ik gesprek met een vriend van hem ( Robin ) ik kon het erg goed vinden met Robin en hebben de hele avond met elkaar gepraat en kwamen erachter dat we heel veel gemeen hadden. Ik werd verliefd op hem. Hij vroeg om mijn telefoonnummer en die heb ik hem gegeven. 7 weken lang whapte we elke avond met elkaar. We spraken wat af om samen naar de bios te gaan, die dag dat ik met hem naar de bios zou gaan zouden er ook 3 vriendinnen van mij komen logeren, hij vindt het wel een leuk idee als we met zijn 4en kwamen en hij zou dan ook een vriend meenemen. Ik was super zenuwachtig toen we in de bios waren, toen Robin en zijn vriend kwamen werd ik super zenuwachtig en ( ik ben altijd al wel verlegen ) maar werd nog meer verlegen en kon bijna niks uit mijn mond krijgen. Na de film hadden we nog eventjes over de film gepraat. Toen moesten we wachten op de bus, hun moesten een andere bus hebben dus moesten bij een ander bushokje staan, wij gingen bij hun staan om op hun bus te wachten, want onze bus kwam wat later. Maar we praatte toen echt niet met elkaar, hij zat bijna de hele tijd met zijn vriend bij de bustijden te kijken en wat te smoezelen met zijn vriend, dus ik en mijn vriendinnen kletsten maar wat met elkaar. Toen onze bus toch eerder kwam gaf ik hem een knuffel, mijn vriendinnen zeiden dat hij tijdens die knuffel een big smile op zijn face had. Maar die avond daarna whapte hij niet terwijl hij dat normaal gesproken wel doet, dus ik whapte hem maar, ik kreeg antwoord maar het was een gewoon standaard gesprek met : hoe gaat het met je enzo. Na een uur stilte vroeg hij wat ik aan het doen was ik vertelde wat ik deed en zei : en ik whap met jou <3. Normaal gesproken als ik terug vraag wat hij doet zegt hij ook altijd : en ik whap met jou <3 maar dit x was het hartje een :slightly_smiling_face: en toen ik zei dat ik ging slapen zegt hij meestal weltrusten xxxxx <3 maar nu zei hij dat zonder dat hartje. Nu heb ik hem al 2 dagen niet gesproken geen big deal, maar ik mis hem echt zo erg! Ik wil niet opdringerig overkomen dus ben bang dat als ik tegen hem whap dat hij me irritant gaat vinden :s
Iemand tips? En als ik weer naar hem whap, moet ik hem dan vertellen wat ik denk ( dat hij me irri vindt of boos op me is of niet met me wilt praten ) of moet ik wat anders zeggen en wat moet ik dan zeggen?
Xxx zeer onzeker meisje

Ik zou vragen wat hij van het afspreken vond, en of hij het nog een keer over wil doen met zijn 2en, omdat je dichtklapte?

Maar inderdaad kutverhaal, ik snap je (:

Over het afspreken en dichtklappen hebben we alweer gepraat, ik zei dat het me speet en het enige wat hij daarop antwoorde was : maakt niets uit :slightly_smiling_face:
Maar over met zijn 2en nog een keer over te doen kan ik wel overwegen denk ik en dan hoop ik dat ik dan niet weer dichtklap :slightly_smiling_face: echt bedankt :slightly_smiling_face:

Fijn dat je het snapt :slightly_smiling_face:

Oh fijn dat hij er niet zo’n probleem van maakt… Praatte hij na dat gesprek wel weer met een hartje of…? :slightly_smiling_face: En go for it, nog een keer afspreken met zijn 2en kijken of het dan beter gaat want met dat feestje zat je ook niet zo verlegen met hem te praten toch? :slightly_smiling_face:

You’re welcome (:

Gewoon berichtje sturen dat je hem leuke kerel vind en nog wat beter zou willen leren kennen… Kijken hoe hij daar op reageert.

Wat een lastig verhaal… Ik vind het zelf ook altijd zo stom, als je close bent met een jonge en dat die band plots wegvalt. Of als je op een fuif een goede band met een jonge krijgt, en de dag nadien negeren we elkaar; ik weet dan nooit goed hoe ik me moet gedragen, vooral als we die avond hebben gekust … Je moet proberen echt er alles aan te doen om hem terug te krijgen! De tips hierboven zijn al goed ;p Want er bestaat toch niets beter dan een beste vriend waar je alles tegen kan zeggen?

Hmm, ja ik snap je wel! Wat ik wel even wil zeggen is probeer er geen big deal van te maken dat hij ipv een hartje een smiley doet! Jongens zijn daar niet zo mee bezig vaak, dus maak je geen zorgen:) Dat hij dat eerst wel heel vaak deed en nu wat minder betekent vast niet dat hij je nu minder leuk vind!
Goed dat je ook tegen hem gezegd hebt dat je dichtklapte en dat je dat jammer vond! En fijn dat hij er zo goed op reageerde.:slightly_smiling_face: Als ik jou was, dan zou ik hem whatsappen hoe zijn dag was ofzo en dan vragen of hij zin heeft om ergens wat te gaan drinken of een film bij jouw thuis te gaan kijken ofzo?
Iets met z’n tweetjes en waarbij je kunt praten, dan kun je aan hem laten zien dat je ook wel degelijk in het echt lekker kunt kletsen en niet alleen op whatsapp!

Hij klinkt als een leuke jongen, maak je geen zorgen, ga er voor! :slightly_smiling_face:

Misschien moet je even eerlijk duidelijk maken dat je de date misschien niet heel geslaagd vond omdat je je niet op je gemak voelde of dat je een beetje in een dipje zat? Het ijs breken, dat is altijd fijn.