Help me please..

Ik moet even iets kwijt…
Een tijd geleden was het uit gegaan met me ex. Ik was er echt kapot van. Ik dacht echt dat ik er nooit overheen zou komen. Heb alles gedaan om hem terug te krijgen maar dat leiden alleen maar tot ruzie. Tot ik op een avond een andere jonge leerde kennen. We msnde en later via whatsapp. Ook hadden we keer afgesproken. Was een beetje ongemakkelijk maar wel gezellig! Ik denk dat ik hem leuk vind, en heb hem dat gezegd. Hij vond mij ook leuk maar hij weet het niet… ik voel me best kut hierover omdat ik echt niet weer gekwetst wil worden want heb er toen destijds echt heelveel verdriet om gehad. Ik weet dus ook niet goed wat ik moet doen, moet ik gewoon voor deze jongen gaan of proberen te vergeten? Hebben jullie misschien tips…
Alsvast bedankt voor het lezen!

Ik zie geen reden waarom je er niet voor zou moeten gaan?

Indd!!

Ik zou ervoor gaan.

ervoor gaan

maar hij twijfeld… en als ik er voor ga en hij dan uiteindelijk nee zegt zit ik weer met een kutgevoel snap je…

bedankt voor jullie reacties!:slight_smile:

Ja kijk dan zit je misschien even met een kutgevoel maar als je er nu niet voor gaat ga je misschien later spijt krijgen.

en wat kan ik doen? echt heel veel uit zichzelf smst ie niet meer. moet ik dan beginnen?

Ja vraag eens hoe zijn dag was enzo. Succes! (:

Neeee, je moet niet alleen maar beginnen, wacht tot hij begint met smsen nzo, beetje hard to get spelen, anders denkt ie nog dat je makkelijk bent.

Als hij niet veel uit zichzelf smst mag ze toch zelf eens iets sturen? Natuurlijk niet elke dag ofzo maar ze moet ook wel een beetje interesse tonen hé (:

hmm dat kan ook. ik heb hem gezegd dat ik hem leuk vind! en hij is degene die het niet weet, dus moet hij maar de eerste stap zetten nu.

spreek nog een keer af, en kijk of je hem nog steeds leuk vind,
en anders:: Als hij je ook leuk vind, dan zou hij je toch niet gelijk kwetsen en zo (: laat dat andere van je ex gewoon achter je en denk er niet meer aan. Gewoon een neiuwe begin klaar =D

dat had ik al gevraagd, maar dat wist ie nog niet omdat hij dus twijfeld…

hij heeft me in ieder geval over me ex heen geholpen haha aan hem denk ik niet meer! maar door dat alles ben ik gewoon bang weer gekwetst te worden…

maar misschien moet ik gewoon afwachten wanneer hij iets doet. hij weet nu in ieder geval dat ik hem leuk vind.

Ik zou hem wel sms-en. Je hebt al gezegd dat je hem leuk vindt, dus in mijn ogen heeft het nu niet echt zin om alsnog hard to get te gaan spelen. Je hebt op dit moment toch niets meer te verliezen!

Oh en, je kunt altijd gekwetst worden. Dat kan nu, over 3 maanden, maar ook over 20 jaar bij wijze van. Ik weet hoe het voelt, maar je moet leren om de gedachte los te laten en genieten van de leuke tijd die je samen hebt.
Sms-en! (:

Misschien heb je ook wel gelijk, ik ben ook gewoon onzeker ofzo haha…
maar mijn andere vriendinnen zeggen: als hij nu al twijfeld en niet zeker weet of hij je leuk vind, waarom dan over een tijdje wel?
en ik denk weer als ik hem gewoon sms dat hij dan misschien wel wil

Wie niet waagt, wie niet wint! :wink:
Ga gewoon gezellig een keer wat drinken of zo, leer elkaar wat beter kennen! Eén keer afspreken vind ik ook vrij kort om te beoordelen of je elkaar écht leuk genoeg vindt!

Ja ik zou het ook proberen, ik heb een beetje hetzelfe, ik benook bang om weer gekwetst te worden na mijn ex. ik heb nu een leuke jongen ontmoet maar hij heeft het net 3 weken uit met zn vriendin, dus weet echt niet of ik op hem in moet gaan of niet…:face_with_raised_eyebrow:

Misschien wil je net iets te graag een nieuw vriendje, terwijl je nog niet over je ex heen bent.
Zeg dat tegen je nieuwe date, dat je het moeilijk vind om je erover heen te zetten, maar het wel met hem wilt proberen.
Als het niet goed voelt moet je het niet doen, maar zeg hem dat dan wel. Dan weet ie waar hij aan toe is.

weet je ook waarom het uit is gegaan met zn vriendin? en laat hij wel zien dat hij je leuk vind? hihi dan zou ik er voor gaan!