Help me, please =(

Ik heb even een schuilaccount aangemaakt omdat ik bang ben dat hij er achter komt

Ik heb een probleem :frowning_face:
Er is een jongen P. hij is mijn vriendje voor de 2e keer in een jaar. De eerste keer toen het uitging was hij vreemd gegaan op en schoolexcursie met een meisje. Ik was er kapot van, maar nu heb ik weer wat met hem, want ik kon hem niet uit mijn hoofd zetten. Maar nu is hij op examenreis naar Berlijn geweest en als ik alle verhalen en sommige foto’s moet geloven is hij (bijna) weer vreemd gegaan met een meisje R. Ik heb het hem gevraagd, maar hij ontkent. Ook heb ik zijn inbox gelezen van zijn mobiel en mijn berichtjes verwijderd hij, maar die van haar niet…

Ik weet echt niet wat ik moet doen, ik wil hem niet kwijt hij is echt de ware voor me, ik weet het zeker :bored: Ik zie echt een hele toekomst voor ons met huisje boompje beestje, maar wat moet ik tegen zijn vreemdgaan doen?

Alvast bedankt voor de tips

Dumpen

• Hij gaat vreemd jij niet =)
  • Ooit kom je erachter dat hij niet de ware voor je is!

tja…

ik denk dat het het beste is om hem te dumpen hoor! echt!!

dit zal je uiteindelijk toch alleen maar verdriet opleveren :frowning_face:

Je kan niet zomaar tegenhouden van vreemd gaan. Als hij zo dom is om dat te doen, laat hem. Jij verdient iemand beter die zoiets nooit zal doen.

Oke, blijf niet zeggen voor jezelf dat hij de ware is, want dat is hij niet als hij vreemd gaat. Jij hoort op de eerste plek te staan, geen andere meisjes. Ik zou hem dumpen zoals er idd al werd gezegd. Hij zal heus niet toegeven dat hij vreemd is gegaan als je het vraagt, dat doet niemand, toch? (oke er zijn uitzonderingen).
De basis van een goede relatie is vertrouwen in elkaar.

Waarschijnlijk hebben jullie gelijk :frowning_face:
Kom er net achter dat hij heeft gezegd (letterlijk):
R. is echt een lekker wijf! (toen vroeg iemand en Nikki dan?) Ja Nikki is wel een lief meisje…
En dat hij bij R. voortplantingsdrang heeft:(

Hij gaat vreemd, je kan een beter iemand krijgen, dus ik zou hem dumpen.

Lieverd, zorg goed voor jezelf… Hij is jou niet waard…! Jij bent veel te lief voor hem. Hij liegt gewoon tegen je :open_mouth: Het is moeilijk… maar uiteindelijk wel beter voor je als je het uitmaakt. Sterkte !

zeg tegen hem: . luister. ik vind het allemaal super leuk met jou, wil je niet kwijt maar als je zo door gaat weet ik niet wat ik moet doen. als je zo doorgaat ben je me kwijt. je weet dat je nooit meer hetzelfdde als mij zal vinden en zo is het perfect of niet? (en dan moet je ff ietsl euks met hem gaan doen ofzo zodat hij weet dat hij ej echt niet kwijt wil) , als je zegt, dan ben je me kwijt, dat meen je dan gewoon niet maar daar schrikt hij wel even van… i kdenk dat hij dan wel wat meer gaat opletten met wat ie doet… misschien had hij neit in de gaten dath ij jou zoveel pijn deed en zo ongerust maakte.

anders…
waarom doe je niet hetzelfde… dan wordt hij stik jaloers… en dan zeg je gewoon wat goes around comes around… en dan maak je het langzaam goed:)
als je het gewoon leuk met hem hebt. .zou ik hem niet dumpen maar geowon hem ook een beetje verdriet doen. ja sorry klinkt een beetje bitchy but guys only want a toy when another guy can play with it!

Je houdt jezelf nu alleen maar voor de gek door te zeggen ‘ja maar hij is de ware’
blijkbaar niet, als hij jou echt ziet zitten en echt van je houdt gaat die niet vreemd, dat die vreemd gaat is alleen maar een teken dat die niet genoeg om je geeft, praat erover, en anders als hij niet verandert, is die je gewoon niet waard.

Direct dumpen, je verdiend veel beter! :ok_woman:

wat een ongeloofelijke idioot! dumpen die gozer, en ga opzoek naar een echt leuke,lieve,betrouwbare jongen :slight_smile: