Help me Please🥺

Hey dames ik heb de afgelopen 2 weken last van genitale wratten. Ik heb me daarop ook moeten testen en moest er weefsel afgenomen worden… ze hebben me verdoofd “enzv” Ze zeiden als je nog wat voelt geef het aan nou meteen voelde ik gewoon hevige pijn! Ze stopte om het langer in te laten werken. En daarna voelde ik al minder en beet ik maar door de zure appel heen nou het moest Gehecht worden ook. En ik Kreeg een antibiotica kuur mee een klein Flesje met Vloeistof waar je ze mee moet aanstippen. Het is al wat minder maar het zitten, plassen, lopen, Douchen doet oprecht veel pijn!! Het Voelt Alsof ik op Branderige Blaren zit het doet oprecht veel pijn. Dat ik gewoon bang Ben om te plassen, ik las ook dat Genitale wratten pijn deden maar niet zo erg! En dat aanstippen vind ik maar niks had liever een zalf gehad. Maar dan nog doet het zoveel pijn soms pak ik doppertjes uit de vriezer dat zet ik in een zakje en dan koel ik dat tegen mijn ingang Van mijn Vagina en Dat is zo fijn! Gewoon even geen pijn meer! Maar ja hebben jullie misschien Tips? Wat ik het beste kan doen? Dit melden aan de dokter of moet ik gewoon deze Kuur afmaken het brand ook zo verschrikkelijk Erg! Hoop dat Jullie me kunnen helpen want ik schaam me rot al ziet het er nu wel rustiger uit dan eerst. GROETJES! Van mij “Ivy” :blush:

Hey! Allereerst wat vervelend voor je en ik vind het knap van je dat je het durft te delen.

Als het echt zoveel pijn doet dat het bijna je hele dag overneemt zal ik wel even terug gaan naar de dokter. Een zalfje of antibiotica hoort het te verlichten. Of het is een bijwerking ervan, maar daar ga ik niet vanuit. Ik zou even contact opnemen met je huisarts en om advies vragen.
Veel sterkte xx

Heel erg bedankt! :heart::heart::heart:

1 like

Eens met Cherida. Je zit er duidelijk mee, en dat mag je huisarts heus wel weten.
Ik heb er geen ervaring mee maar dit lijken mij toch wel veel klachten tegelijk. En zelfhulp met een zakje doperwtjes? De huisarts moet toch wel raad kunnen schaffen? Of in ieder geval goed kunnen uitleggen?