help me please

Hey hey

Please iemand help me. Ik heb nu voor bijna een half jaar een vriendje. En onze band is super close enzo en er is niks mis mee en tussen mij en hem gaat het ook goed. We geven elkaar zeg maar wel een kus op de mond enzo maar nog geen tongzoen. En we weten wel dat we het allebei willen maar hoe begin je daarover of doe je het zomaar? en ik heb zelf uberhaupt nog nooit getongd dus ik heb ook geen idee hoe het werkt/gaat. iemand tips

thanks!!

Oke ik heb zelf ook nog nooit getongd maar volgens mij is het niet iets waar je over begint… het gebeurd gewoon vanzelf :slightly_smiling_face:

Het komt vanzelf! En er zijn geen regels voor het zoenen, je merkt vanzelf wat jullie beide fijn vinden!

thanks! dat dacht ik zelf ook al maar t lijkt me zo awkward dat als je opeens je tong in die mond van die ander steekt want het gaat natuurlijk niet zoals in films :cold_sweat:

Oke die hoofdletters zijn een beetje overdreven in je titel. Klinkt iets te wanhopig. Maargoed gewoon doen. Er is geen manier wat goed of fout is gewoon huppakee tong erin. Oke dat misschien ook niet, maar gewoon je tong tegen zijn lippen dan aandoen en dan komt het vanzelf. Lastig uitleggen alles, maar het gaat gewoon natuurlijk zeg maar.

Zoiets komt van zelf. En anders zeg je toch gewoon oke zullen we nu zoenen. Weet ik veel.