Help me, please!

Hey meiden!

Ik weet echt niet wat ik aan moet met mijn liefdesverdriet… Ik zal eventjes in het kort uitleggen hoe het zit. Het is nu alweer meer dan 2 maanden geleden dat mijn ex het met me heeft uitgemaakt. Hij maakte het met me uit, omdat hij tijdens een kamp een heel leuk ander meisje had leren kennen, hier ben ik later achtergekomen via zijn vrienden, hij vertelde mij zelf iets anders. Ik vond/vind het echt verschrikkelijk. Mijn vriendinnen begrijpen het allemaal niet, doordat hij het op zo’n botte manier heeft uitgemaakt, maar het is gewoon zo’n toffe kerel en hij heeft het thuis ook niet gemakkelijk. Maar ik kan hem nu niet meer vergeten, het ging goed tijdens de vakantie, maar nu ik weer 3 dagen met hem heb gebackpackt (we zitten bij elkaar in de klas) vind ik hem weer helemaal leuk. Hem ontlopen gaat bijna niet, want we zitten in dezelfde vriendengroep én we hebben bijna hetzelfde profiel, waardoor we bijna iedere les bij elkaar in de klas zitten.

Heeft er iemand alsjeblieft tips voor mij? Want het gaat zo niet langer, ik moet hem vergeten, ik maak toch geen kans meer bij hem, mijn tijd is voorbij. Alvast heel erg bedankt, jullie zijn top!

Kus

Ik ken je gevoel (een beetje). Een tijd geleden is het tussen mij en mijn vriend ook uitgegaan en alhoewel ik wist dat dat het beste was, wilde ik het helemaal niet. Ik heb het er nog heel lang moeilijk mee gehad. Nog steeds heb ik wel eens een momentje dat ik het moeilijk vind. Helaas kun je geen knop omzetten ):

Omdat jullie elkaar zo vaak tegenkomen is het natuurlijk heel moeilijk om hem zo maar te vergeten. Ik denk dat je het gewoon onder ogen moet komen en zult moeten accepteren. Sta ook even stil bij wat er is gebeurd: ik weet niet hoe lang jullie een relatie hebben gehad, maar hij wilde er dus niet heel hard zijn best voor doen. Wil je echt een relatie met zo iemand die jou zo makkelijk kan laten gaan?

Heel erg veel sterkte! Zoek veel afleiding, doe leuke dingen met vriendinnen en focus je op school en je sociale leven, niet op hem!

Realitea, heel erg bedankt voor je reactie! Fijn om te horen dat ik niet de enige ben die er zo lang mee blijft zitten…