Help me please!

Ik heb nieuwe kleding nodig, vooral tops.
Maar het probleem is, ik kan nooit mijn maat vinden!
Ik ben best dun, dus is mijn maat XXS of XXS/XS…
Ik pas nog in 158/164! :flushed:
Ik ga naar de middelbare school, dus wil ik daarvoor leuke kleding hebben.
Als iemand een leuke site kent, post het aub.
(Geen Coolcat, H&M of C&A aub)

Aan de buitenkant ziet niemand of jij een 158/164 of een XXS/XS draagt hoor, en tegenwoordig zit er soms helemaal niet meer zoveel verschil tussen de kinder- en volwassenenafdeling.

Je komt net van de basisschool af, in die tijd (10 jaar geleden alweer) nam mijn moeder me mee naar zo’n kinderkledingwinkel die Villa Happ heette. Pas toen ik een jaar of 14 was ging ik naar de volwassenenafdelingen, en ja dat was toen heel normaal. Ik snap niet dat het tegenwoordig blijkbaar zo moet zijn dat als je als meisje van de basisschool af komt (11/12 jaar) dat je al volwassenenmaten draagt en onder de make-up zit (dit is een algemene observatie, niet naar jou persoonlijk gericht) :flushed:

Kinderafdeling van H&M?

Ik paste, geloof ik, ook pas rond mijn 14e in volwassen maten. Misschien zelfs nog wel 15.
De kinderkleding heeft tegenwoordig ook volwassen uitziende kleding dus gewoon dragen wat je past en wat je leuk vind. Je doet er niets aan en je groeit vanzelf in de volwassen maten.

Ik had juist op mijn 10e al volwassenenmaten nodig vanwege mijn lengte :"D
OT: De kinderafdeling van de H&M heeft vaak hele leuke dingen die niet eens zoveel verschillen van de volwassenenafdeling!