Help me please!

Hey!

In de vakantie leerde k 2 jongens (Shaq en Jay) kennen op internet
Ze zijn echt vertrouwbaar en gewoon heel aardig! Voelt gewoon als broers voor me want kan echt goedgoed met ze praten
Ik woon alleen in Groningen en hun in Zeist.
Nu ben ik een goeie vriend (Tom) van hun leuk gaan vinden. We hebben elkaar al via skype gesproken en gebeld.
Ik ‘‘flow’’ nu al zo’n halfjaar met hem.
Maar nu ik ga volgende week naar walibi en ik ga hem (T) voor het eerst zien
Ik ben alleen best stevig en ben bang dat tie op me afknapt… En alles.
En dat het heel ongemakkelijk wordt!
Wat kan ik allemaal zeggen en doen… En hoe moet ik Tom Shaq en Jay gaan begroeten daar?
HELP HELP
Bewerk bericht

Topictitel mag niet in hoofdletters en de topictitel moet duidelijk zijn.

Hé misschien ken ik die jongens wel haha weet je dat Shay naar Groningen is? sorry móest het even op fb opzoeken haha

OT: Geen flauw idee sorry! Heb hetzelfde probleem gehad

OT: gewoon hoi zeggen.

Je hebt 2x het zelfde bericht geplaatst…
Maar als het klikt komt het goed. Je kunt over de vakantie praten, hobby’s, familie, vrienden, school of studie noem maar op

Ik ben echt heel onzeker… En ben bang dat tie me lelijk daar vind opeens…

En sorry voor het 2x plaatsen!

Maar hij heeft je toch ook gezien via skype?

Dat klopt @LivelaughLove maar alleen bovenkant

Maar ook geen foto’s ofzo via fb? EN mocht hij jou daarom niet leuk vinden is hij jou niet waard! Dan is hij gewoon een lul! Niet te onzeker zijn!

hahaha dat dacht ik ook al ;p

Hahaha ik ga stuk om dat plaatje, LOL!

Nee maar even serieus. Je kan je zo druk maken als je wilt maar dat gaat je toch niet helpen. Ik zou gewoon kijken waar het naartoe gaat. Als het niet klikt kan je altijd nog weg lopen. Zo simpel is het.

Wat ik wel achterlijk vind is dat je met die 3 gozers tegelijk bezig bent. Maar ach, je zal wel 14 zijn ofzo.