Help me please ;3

Ik moet beschrijven hoe het is om altijd ‘de laatste te zijn’
De laatste die word gekozen in een team voor gym,
niemand wil jou in het team hebben,
omdat je zoo slecht bent in gym.
je hebt namelijk altijd problemen met bal spellen (basketbal,softbal,honkbal etc)
omdat je door je bril niet goed kan zien en altijd mist, iedereen lacht je zoals gewoonlijk uit. Al heb ik dit alles zelf heel vaak meegemaakt,
(op de basisschool, ik werd gepest, mijn hele basisschooltijd)
En dus weet ik goed hoe ik dit in woorden moet vertalen…
Kun je me helpen ?

Het zijn jouw woorden, het is jou overkomen.
Doe het dus zelf…

Ik snap het niet?

denk na wat het met jou deed,
en beschrijf dat

Het zijn jouw woorden, het is jou overkomen.
Doe het dus zelf…

Ik zal mijn best doen,
Maar deze tijd is eigenlijk best onbeschrijfbaar voor me.

O wacht. Ik snap het al.

Je moet het zelf doen.

Heb je toen een dagboek bijgehouden?
misschien kan je daar stukjes uit nemen,
of het in een dagboekvorm schrijven

en je kan het ook nog doen alsof je jezelf van een afstandje ziet, alsof je er bij staat… als je snapt wat ik bedoel…

Probeer het toch maar :wink:

Ik denk niet dat het zo moeilijk is om gewoon te doen wat ze je vragen… En mits je het zelf hebt meegemaakt zou het nog makkelijker moeten worden… Kan je eindelijk het van je afschrijven… En dit is nog een makkelijk onderwerp… In het hoger onderwijs gaat het heus niet meer zo makkelijk worden en dan vraag ik me af hoe je dat gaat doen als je nu al voor dit hulp vraagt…

Je moet opschrijven hoe je je voelde, en hoe je het graag anders gewild zou hebben denk ik…
(maar toch snap ik iets niet! Waarom vraag je aan ons hulp terwijl je het juist zelf heel goed kunt vertalen… ;o

Anders probeer je het ergens mee te vergelijken.

‘Weet je hoe het is om je eenzaam te voelen?’
‘Weet je hoe het is om totaal genegeerd te worden’
‘Weet je hoe het is om je een mislukkeling te voelen?’
‘Dan weet je hoe het voelt om altijd del aatste te zijn’

Denk terug aan die tijd en hoe je voelde. Schrijf alles op wat je te binnen schiet. Je zult zien dat je zo een verhaal hebt opgeschreven.

A. Waaaarom moet je dat beschrijven?
B. Je hebt het zelf meegemaakt dus is het toch voor jou het best te beschrijven?