help me pleas. this echt moeilijk.

kijk.
ik had een vriendje.
en hij is echt super leuk.
niet echt knap ofzo.
maar heel lief.
nou. ik heb het dus uitgemaakt. omdat ik hem niet zo leuk meer vond.
en ik heb nu een ander vriendje.
alleen doet die me heel erg denken aan dat eerdere vriendje.
en ik zit nu weer wat met dat eerdere vriendje te praten enzo.
en ik denk dat ik hem weer leuk vind.
maar ik vind het echth eel moeilijk.
want ik weet echt nietwat ik nu moetdoen.
willlen jullie me alstjeblieft helpen?

xx

vind je je huidige vriendje niet leuk? > uitmaken

Dat moet je toch echt zelf uitzoeken. Ik kan moeilijk zeggen voor wie je moet gaan.

JIJ moet kiezen, wij kunnen daar weinig aan doen…

je wilt het onbereikbare. Zet je erover heen.

ga voor iemand die je echt leuk vind niet elke beetje leuke jongen die je tegenkomt. Het gaat niet om dat je een relatie hebt maar om de persoon waarmee. => maak het uit en zoek dus een echt leuk jongen

Idd, en als je bijv. weer met dat 1e vriendje neemt is hij dus weer bereikbaar… En vind je hem na een tijdje niet meer leuk (wedden?)
Grow up.

En als je dalyk je vriendje inruilt voor je ex doet deze je weer denken aan je huidige vriendje XD
Je moet het echt zelf bepalen,
wie vind je leuker?
Met wie heb je de leukste tyd?

Gewoon eens goed nadenken wat jij wil. Wil je je eerdere vriendje terug, of vind je daar je huidige vriendje te leuk voor? Al je je eerdere vriendje terug wil, eerst maar eens uitvinden wat hij nu van je vind, voordat je het dalijk uitmaakt voor niks. Vind je je huidige vriendje toch leuker, lekker houden en gewoon niet teveel contact meer zoeken met je eerdere vriendje, want anders maak je het voor jezelf (en je ex waarschijnlijk ook, aangezien jij het uit heb gemaakt) alleen maar moeilijker en dat is echt kut. Dus goed nadenken…

Bij twijfel, geen van de beide jongens doen.