Help me! Pandora armband verloren.

Hallo,

hopelijk hebben jullie er geen moeite mee dat ik dit topic aanmaak. maar ik hoop eigenlijk dat iemand hier op girlsscene misschien toevallig mijn pandora armband heeft gevonden, ik ben hem afgelopen woensdag avond in oss verloren.

aan de armband hingen 3 zilveren bedels en 4 paarse glaskralen.

de armband is voor mij van hele speciale waarde aangezien in de kralen as zit verwerkt van mijn onlangs overleden zusje.

vandaar dat ik hem ontzettend graag terug wil… :frowning_face:
hopelijk kunnen jullie mij helpen.
liefs.

als girlsscene hier niet voor bedoeld is begrijp ik dat en mag het topic worden verwijderd.

Ahw :frowning_face:
ik heb hem niet gezien, maar ik hoop echt dat je hem zult vinden!

waar ben je precies geweest in oss? misschien is dat handig om te weten.
Succes iedergeval!

Aai, wat rot!
Helaas woon ik totaal niet in de buurt…

ah! Succes met het terugvinden. De kans is klein dat iemand op GS hem hier heeft, maar je weet maar nooit.

Wooow vet zonde.
Succes met je zoektocht!

De vriendin van mijn zus woont in Oss, maar die is op dit moment op vakantie… Waar ben je allemaal geweest in Oss enzo?

in ben in het centrum van oss geweest en op het mondriaancollege.

o wat erg zeg
succes ermee en zie dit maar als een upje

Heb je het al aangegeven bij de politie/gemeente?,
En je zou een advertentie op marktplaats kunnen openen.

toch heel erg bedankt iedereen :slightly_smiling_face:

Ahw :frowning_face:
Is er geen plaatselijk krantje in Oss waar je een oproepje in kan zetten? Ik denk eerlijk gezegd dat je daar meer mee bereikt.
Succes met zoeken, hoop dat je hem vindt!

wat naar en succes met zoeken :frowning_face:

ben ik al geweest, er was niemand geweest die het had afgegeven :frowning_face: ik heb ookal flyers opgehangen en het in mn www op hyves gezet. aan de marktplaats advertentie heb ik ookal gedacht! toch heel erg bedankt.

supererg!
en ik denk dat juist veel meiden op gs je willen helpen!

ik denk dat iemand hem gevonden heeft en gedacht heeft: ha, mooi ik heb een nieuwe armband, maar als ze zien dat hij zo speciaal voor je is ivm je zusje enzo dat ze hem zeker terug zullen brengen naar jou!

heel jammer dat je hem verloren bent . ik hoop dat je hem terug krijgt!

succes ermee meid! echt erg…

ER is toch buurtlink in Nederland?! Gebruik dat!!

www.buurlink.nl

je hoeft alleen je postcode in te veoeren, je aanmelden, en je berichtje plaatsen, dan kunnen mensen in Oss er op letten!
Succes!

Waarschijnlijk gaat iemand, als die het vindt bijhouden :rage:
Helaas woon ik niet in Oss, anders was ik er opzoek gegaan.