heej meiden,
Ik heb een vraagje aan jullie. zien jullie enige kans dat het weer goed komt tussen bij en mijn ex ( sinds nog geen week). En zoja, wat zouden jullie doen…
Mijn verhaal in het kort…
Mijn ex heeft onze relatie verbroken omdat hij domweg geen tijd had, hij had een drukke periode en heeft veel meegemaakt de laatste tijd. dus ik denk dat hij nu even met zichzelf in de knoop. en hij zegt zelf ook dat hij op dit moment gewoon geen tijd en energie voor een relatie heeft, maar sowieso vrienden wil blijven want hij wil mij niet uit zijn leven. hij werk 5 dagen per week op dit moment van sochtends vroeg tot savonds laat of snachts en 1 dag school. vanaf volgende week word dit minder… naar 1 of misschien 2/3 dagen werken en 3 dagen school. hij heeft geen tijd en energie omdat hij zondags super moe is en naar zijn vrienden wil, familie en mij maar daarbij moet hij ook voor school bezig ( wat hij nooit gedaan heeft en nu heeft hij vrijdag gehoort dat hij niet over mag ). hij wil mij niet teleurstellen en het laatste wat hij wil is ruzie. en zei dat het wel misschien wel weer goed kwam ( tussen ons ) maar nu nog niet.
Na het verbreken heeft hij mij die avond nog gekust. en was het net als normaal super gezellig. hij vertelde me ook dat hij super veel van mij houd en mij eigenlijk ook niet kwijt wil. hij was bang dat als wij langer doorgingen terwijl hij geen energie had. het uit liep op ruzie, daar wou hij voor zijn. hij heeft mij voor de rest nog precies verteld hoe hij over mij dacht en het was eigenlijk allemaal helemaal positief.
wat denken jullie… komt het nog weer goed tussen ons? en is hij op het moment gewoon tijd voor zichzelf nodig om alles te verwerken en om alles weer rustig te krijgen in zijn leven? wat moet ik doen?
sorry trouwens voor het slechte verhaal, ik kan gewoon niet echt heel goed iets schrijven ofzo haha