help! me ouders geloven me niet

heey,
Ik ben ziek en ik ben nu sinds maandag thuis, zegt me moeder ja morgne ga je gwn weer naar school hoor, en niemand gelooft me maar ik voel me echt hartsikke zwaar klote, ze geloven me gwn niet, en nou moet ik morgen naar school maar ik kan niet naar school ik heb warmteaanvallen en superduizelig

weet iemand hoe ik me ouders kan overtuigen, ik kan nl echt neit naar school
groetjes
stomnaam

laat je temperatuur op nemen om te kijken of je koorts hebt. als je koorts heb kan je niet naar school. ik ben ook pas ziek geweest ik weet hoe je je voelt.

ik heb geen koorts, maar hoest de longen uit me lijf, ik heb super hoofdpijn en keelpijn en duizelig, maar dat kan ik dus niet bewijzen

Ga gewoon even naar je dokter? Die kan je vast wel iets geven tegen die hoestaanvallen. En voor de rest gewoon een asperientje.

ben naar de huisartsenpost geweest, heb antibiotica en medicijn tegen astma, maar ik voel me gwn heel slecht

Gewoon proberen. Anders kan je altijd terug naar huis :slightly_smiling_face:

Misschien heb je een luchtweginfectie? Dat heb ik een tijdje geleden gehad en toen voelde ik me ook heeeel erg belabberd. Ik had ook hoofdpijn, keelpijn, ik hoestte de longen uit mijn lijf en ik had het warm en koud tegelijk. Volgens mij had ik alleen wel koorts.
Of je hebt kinkhoest, dat heerst nu toch?

Neem een aspirientje als het echt niet gaat ga je naar huis. als het lang aanhoudt idd even contact opnemen met de huisarts

Neem een aspirientje als het echt niet gaat ga je naar huis. als het lang aanhoudt idd even contact opnemen met de huisarts

dat had ik ook 2 weken lang van 14 t/m 27e precies dat wat jij zegt, alleen nog buikpijn en oorpijn laat deze topic zien aan je ouders misschien geloven ze je dan of je probeert het en ga je 1e of 2e les alweer naar huis als het ECHT niet gaat.

Naar de dokter gaan! Echt hoor, ik was ook ziek, en heel duizelig! Heb ik de dokter gebeld, en die zei dat het heerste en als het na een paar dagen niet over was moest ik weer bellen. Heb ik weer gebeld, moest ik door naar het ziekenhuis heb ik allerlei testen gehad. En toen kreeg ik te horen dat ik MS heb. Dus echt naar de dokter gaan!

kutzooi, jij maakt me heel bang, ik ben een hypochondier wat inhoud dat ik al bij het kleinste pijntje heel bang ben dat ik iets heel ergs heb, kheb ook al aan tss gedacht, maar de dokter zei dat ik gwn heel erg hoest enzo en omdat ik licht asmatisch bne uit zich dat in zoveel heosten.

Zeg gewoon dat je je écht niet lekker voelt, dat je het gevoel hebt dat je nog echt niet naar school kan. Je zegt al dat je veel moet hoesten, zeg dat tegen je moeder, en zeg ook dat je daar heel erge keelpijn van hebt. Hoofdpijn kan je verder niet bewijzen, maar kom op, waarom zou ze je niet geloven? Als je wel naar school moet neem dat wat paracetemol mee, en zeg dat je naar huis gaat als het echt niet meer gaat.

Oh ik wil je helemaal niet bang maken hoor! Ik wil alleen zeggen dat je er echt niet te lang mee moet rondlopen! Ik dacht namelijk dat ik een evenwichtsstoornis had, maar dat was het dus niet! Maar ik was ook de hele dag door duizelig, geen moment was ik niet duizelig! Maar als het langer aanhoud echt even naar de dokter. Ik moest een hele simpele test doen bij de dokter, die ik niet kon. Met mijn ogen dicht mijn neus aanraken met m’n vinger haha… Maar beterschap!

ok ff geprobeerd, ik kan dat gelukkig wel :slightly_smiling_face:
ik denk dat ik morgen gwn heel demonstratief in me bed blijf liggen, of ik ga na 2 uur naar huis ofzo want ik weet gwn dat ik het niet kan volhouden

kan je eigenlijk genezen van ms ?

Probeer het gewoon even. Je kunt jezelf ook zieker maken dan je eigenlijk bent.

Nee je kan niet genezen van MS. Het is een chronische ziekte.
Maar, je kan van griep ook duizelig worden hoor!

En idd, je kan het best proberen, en als je je niet lekker voelt meld je je gewoon ziek :slightly_smiling_face:

Het komt nu over alsof je nu denkt dat je ms hebt. Vertel je ouders wat je hebt en vraag of je naar de dokter kan. Of een van je ouders meegaat, dan zien ze wat er is.