Heeyy allemaal
Het probleem is dat ik niet geleerd heb voor een toets frans,oke nu denk,ja eigen schuld dikke bult,wat eigenlijk ook zo is maar ik zal het ff uitleggen:
Ik doe een paar dagen niks aan me huiswerk->dus dan ga iik het s’avonds maken->ik ga te laat naar bed->volgende dag ben ik moe->kan me niet concentreren en ga aan allemaal dingen denken van vroeger/wegdromen->waardoor ik weer nog minder tijd heb om te leren->na het avondeten krijg ik weer een beetje energie->dus probeer toch nog te leren/huiswerk maken->gaat langzaam omdat ik moe ben->ik ga te laat naar bed->ben de volgende dag weer moe.Nja en zo gaat het maar door er door,het is eigenlijk een soort cirkel,een cirkel die zo al minstens een jaar ronddraait.De enigste manier om eruit te komen is door op tijd te gaan slapen en 's midags me huiswerk te maken maar dat gaat minder makkelijk dan het lijkt.Maar oke,ff over nu…terwijl ik dit typ is het 10 over 10 s’avonds,ik ben weer moe en heb morgen een frans toets waarvoor ik dus niet geleerd heb,wat moet ik nu doen:weer vol proppen met eten en liters koffie drinken zodat ik wat energie heb of nu gaan slapen en morgen weer een 3 voor frans halen???Sorry dat het zo’n lang verhaal is en bedankt voor het lezen!
xxx
PS:Sorry voor de vreselijk iritante titelxD