Help me met mijn verliefdheid

Ik denk dat ik verliefd ben op een jonen bij mij op school. Mijn vriendin zit bij hem in de klas en is geloof ik best wel goed bevriend met hem, want ze hebben ook hele grote gesprekken op app.

Ik heb nog nooit met hem gepraat, maar we hebben wel al een aantal keer oogcontact gehad. Ook toen we elkaar tegen kwamen (we waren met z’n tweeën). Ik botste ook een keertje tegen 'm aan per ongeluk, maar toen ik had niet in de gaten dat hij het was, dus zei ik niks:(

Mijn nog betere vriendin zit ook bij hem in de klas, maar die heeft nog niet zo veel contact met hem. Die ene vriendin die veel contact met hem heeft, heeft me laatst verteld dat hij iemand leuk is en dat vond ik niet heel leuk om te horen…

Ik weet niet zeker of ik een relatie met hem wil, maar ik wil in ieder geval wel hele goede vrienden met hem worden, maar hoe doe ik dat?

Iemand help me alsjeblieft

Voeg hem toe op facebook en begin een gesprekje als hij je verzoek accepteert?

Als je vrienden wil worden moet je wel eerst met hem praten, lijkt me. Dus: praat met hem (over school,leraren, huiswerk, hobby’s, iets gemeenschappelijks etc.)

Een vriendschap dwing je sowieso niet af. Maar om een begin te maken, zou je met hem moeten praten.