help-me-met-een-jongen-topic nummero zoveel

Euhm nou ja, ik zal het kort proberen te houden
ik ben een aantal weken geleden uitgeweest, en werd toen die nacht toen ik thuiskwam toegevoegd op fb door een jongen die ik nog nooit had gezien. Besloot hem daarom niet te accepteren en het zo te laten, maar hij stuurde me direct een chatbericht. Namelijk dat ie m’n id had gevonden… Anyhow, gesprekje gehad en afgesproken dat ik hem (id) de dag erna bij hem thuis op zou komen halen. Er was direct al wel een klik, dezelfde hobby’s etc.
Toen ik de dag daarna naar z’n huis ging om mijn id op te halen was ik positief verrast, hij was leuker (en langer) dan ik me voorgesteld had. Z’n uitstraling vooral. Hij appte dat ‘het me toch wat opgeleverd had, id kwijtraken. Nu heb je een gesprek :stuck_out_tongue:’.

Het gesprek stierf en ik vergat hem een beetje. Tot twee weken later zaterdagavond, hij whatsappte me of ik weer in dezelfde kroeg was als de vorige keer aangezien ik hem een biertje had beloofd, en hij verwachtte tenminste een hallo en drie kussen van me. Nja, ik had natuurlijk binnen 5 minuten iedereen opgetrommeld om er heen te gaan maar deed een beetje cool.

En toen was ik daar en durfde ik niet naar hem toe te gaan. Hij stond met allemaal mensen van mijn basisschool waarmee hij op de middelbare school zit (en nu geslaagd is), waarmee ik nooit heel dik mee was maar me altijd een beetje een loser bij voelde. Hij appte dat ik net zo’n beetje naast me stond (‘oh echtttt haha?!?!?’), en dat ik hem ws toch niet meer herkende.
Uiteindelijk was er iets met een vriendin waardoor ik wel naar huis moest dus ik besloot hem even gauw gedag te gaan zeggen… Ik tikte hem aan, ‘Hoi! ik ga naar huis, doei!’ en sloeg mezelf even flink hard voor mn hoofd toen ik buiten stond. Kreeg direct een appje van hem van; 'nouzeg… ’ en er was zo’n half gesprek aangezien hij nog uit was.
De dag erna zei hij dat hij dat biertje nog van me tegoed hield, waarop ik antwoordde dat ie ook nog een hallo en ‘nog iets…’ kreeg, aangezien ik te verlegen was om drie kussen te zeggen (whhuaaaat…). Hij maakte die zin voor me af en zei: dat wist je nog wel, waarop ik weer reageerde met ‘Je wilt niet weten hoe slecht mijn geheugen is…’ meneers antwoord was: ‘Dat wil ik indd niet.’ Einde gesprek, einde contact.

En nu, 3 weken later heb ik hem nog steeds niet uit mijn hoofd gekregen. Ik check nu constant mijn telefoon of hij iets stuurt. Wat ie niet doet. Moet ik iets sturen? Of kom ik dan stalkerig over? Ik ben gefrustreerd en moest mijn verhaal kwijt, en misschien zijn er dan nog mensen die een overeenkomend verhaal hebben of tips en dat zou natuurlijk helemaal perfect zijn.

Gewoon iets sturen, je merkt vanzelf wel wat hij er van vind… wie niet waagt wie niet wint

Ja? En wat voor iets dan? Want ik had bedacht: ‘Hey als je uitgaat vanavond, geen ID kaarten vinden hoor! Dan word ik jaloers!’ of is dat weer too much? :blush:

Ik zou niet direct dat sturen, meer nonchalant van ‘ga je vanavond op ID jacht of heb je andere plannen’ oid

asdfghjkl ik heb een versie van jouwe verstuurd spanninggg

haha je merkt het vanzelf (: Laat even iets weten! Ik ben wel benieuwd nu

ah ik ben hier zo slecht mee he,
oke, ik stuurde dus:
‘En, ga je vanavond nog op ID jacht of heb je andere plannen? ;-)’
Haha
Nee
Wat drinken bij een vriend thuis
Jij dan?
Nee want dan ben jij er niet om mn id te bewaren he
haha
Haha
Ga je uit?
Nee :frowning_face: iedereen is op vakantie
Waarmee ik normaal ga
Kutleven
Awh

En dat was het weer mwehhiurhiugh.

Zoals jouw signature al zegt. Wat doe ik hier nog

nu ga ik me met mijn hoofd begraven in m’n kussen en doen alsof ik slaap zodat ik misschien niet aan hem hoef te denken. tis een onbegonnen zaak met hem denk ik. zodra er iets gebeurd zal ik het hier weer plaatsen, maar nu geef ik het op. thanks anyways :hugs:

Je zou hem ook binnenkort kunnen appen of hij in die kroeg is of ook gaat en dat hij nog altijd een biertje van je tegoed heeft.

Uhu, had ik ook al bedacht. Probleem is dat ik donderdag as op vakantie ga. :frowning_face:

Vraag anders of je hem een keer op een biertje kan trakteren als jullie met zijn 2en wat gaan drinken? Dat kan nog voor donderdag.

Hmm je zou natuurlijk ook de stoute schoenen aan kunnen trekken en hem vragen of hij een van de komende dagen een drankje wil doen met je omdat hij er nog een tegoed heeft en jij bijna op vakantie gaat… Dat kun je dan op een speelse manier zeggen onder het mom van "voordat ik het vergeet’…

Yep. Maar, dat durf ik niet… Ik heb hem dus pas 2 x [bewust] in het echt gezien en hij heeft verder helemaal geen initatief meer genomen om een gesprek te beginnen :frowning:

mweh, zo stom he.

Hij had me dus vannacht om kwart over 1 EEN KWARTIER NADAT IK MN TELEFOON WEG HAD GELEGD gestuurd of ik nog wakker was, en om 3 uur 'snachts nog een keer…

nooit heb ik mn nachtmodus aan, en nu wel. Dus vanmorgen alleen zo’n stom gesprek gehad van ‘haha ja ik sliep al, was het leuk gister?’ ‘jaaa was leuk lag alleen om 6 uur in mn bed’ ‘woow jeez’ ‘haha :p’

En nu zit ik iedere seconde naar mn telefoon te staren. inmiddels 12 uur geleden dat gesprek, wat verwacht ik nou. :’(

stel vragen aan hem en toon interesse, als hij een antwoord geeft reageer daar weer op en zorg dat hij wel moet reageren.

Ik zou hem morgen of straks gewoon nog even appen! Gewoon een leuk gesprekje, en proberen gaande te houden en dan langzamer hand gewoon vragen of die nog eens zin heeft om wat te gaan drinken

Hij doet dus wel moeite voor je! Want hij vraagt of je nog wakker bent. :grinning:
Wat al vaker gezegd is, ik zou hem gewoon dat biertje nog een keer aanbieden. Ik ga dit volgen. :slightly_smiling_face:

m’n buik maakt gewoon letterlijk een driedubbele looping als ik lees dat ie moeite voor me doet. :cold_sweat:

jaa idd, als hij geen interesse in je had zou hij je ook echt niet vragen of je nog wakker bent, en dat zelfs 2 keer. ik ga het ook volgen !