Help me met boeken kiezen voor de vakantie

Hi,
Ik heb een aantal super leuke boeken gehaald bij de bieb, alleen ik kan ze niet allemaal meenemen op vakantie! Ik zet ze even op een rijtje, willen jullie aangeven welke super leuk zijn en welke iets minder?

• Echte mannen eten geen kaas - maria mostert
  • stout stouter stoutst - lauren myracle, sarah mlynowski, e.lockhart
  • omdat ik niet wou kussen… - Guy didelez, hatice ava
  • de aarde, mijn billen en andere grote ronde dingen - carolyn mackler
  • de statistische waarschijnlijkheid van liefde op het eerste gezicht - jennifer e. smith
  • privilege - kate brian
  • 2+1 - maureen johnson
  • echte vriendinnen - ann brashares
  • girlpower - robin benway
  • een zomer om nooit te vergeten - amanda howells
  • drie keer verliefd

xxxxx

Ik ken alleen drie keer verliefd en Stout, Stouter, Stoutst geloof ik. Die waren wel leuk, maar ik kan dus niets zeggen over de andere boeken. Misschien de titels even googlen voor recensies?
Maar ff een vraagje: hoe kan je zoveel boeken in een keer halen? Bij de bieb waar ik lid van ben mag je namelijk maar maximaal 8 boeken lenen.

oke dankjewel! ja dat snap ik ook niet haha, ik dacht dat dat nooit zou kunnen, maar ik heb ze allemaal meegekregen. misschien omdat het bijna vakantie is ofzo?

Zou kunnen. Bij mijn bieb moet je bijbetalen als je in de vakantie meer boeken wilt.

oke! naja, bij mij hoeft dat dus blijkbaar niet. misschien ligt het ook wel aan mn abonnement hoor

Privilege en Girlpower zijn erg leuk, de rest heb ik niet gelezen.

ik ken alleen privelege en die is super leuk!

Echte mannen eten geen kaas vond ik niet zo geweldig, bovendien is er ook nogal ophef geweest over of het wel waargebeurd was. En als het niet waar is vind ik er helemaal niks aan. Bovendien ben je er heel snel doorheen, en dat is zonde als je maar een beperkt aantal boeken mee kan nemen.

Nicki French boeken vond ik altijd wel leuk =)

echte mannen eten geen kaas zou ik niet meenemen,
er is min of meer bewezen dat het niet waar is. een journalist heeft het onderzocht en er het boek ‘echte mannen eten wél kaas’ geschreven.
ik heb het boek gelezen toen ik al wist dat het wss niet waar is, en heb me daardoor erg geïrriteerd aan haar schrijfstijl en het verhaal.

maar blijft natuurlijk je eigen keuze,
weet natuurlijk niet of jij je daar ook aan ergert of niet :wink:

Ik heb alleen Echte mannen eten geen kaas gelezen en vond hem niet super om eerlijk te zijn…

Zou kunnen. Maar die boeken lijken me leuk. Nu heb ik gelijk weer een aantal titels voor op mijn lijstje voor de vakantie :slightly_smiling_face:.

Bij mij in de bieb mag je 10 boeken halen, als je ‘‘gewoon’’ lid bent. Als je ‘‘superlid’’ bent, dan mag je er volgens mij zelfs 15-20 halen en 6 weken thuis houden. Maar dat weet ik niet zeker.

Niet dat dit belangrijk is voor dit topic, ik wou het gewoon even melden. :slightly_smiling_face: