Lieve dames,
Ik weet t niet meer…
Ik ben zelf een chick van 26 en heb een leuke jongen ontmoet van 19 jaar, kwam net uit n relatie vandaan van 6 jaar en 2maanden later kwam ik deze jongen tegen…
Hij vertelde aan iedereen dat ik met hem ging na 2 maanden ‘‘rommelen’’ en ik kreeg het benauwd. Vervolgens kwamen zijn broers zich ook allemaal aan mij voorstellen en toen heb ik (dronken) staan te vertellen dat ik eigenlijk niet wist of het wel wat was…
Toen nam die wat afstand (logisch!) en ik begon hem wel erggg leuk te vinden eigenlijk… Spijt als haar op mijn hoofd!! Maar goed… We deden nog steeds leuke dingen en hij ging op wintersport met vrienden van hem (allemaal 18 jaar oud) en zijn moeder (die ik nog niet gezien had in die 4maanden tijd want meestal sliep hij bij mij of haalde mij op) die vroeg of ik langs kwam en dat had ik gedaan, gezellig een wijntje met haar. Hij was daar erg boos om geworden en toen hij terug kwam, toen wist hij ineens niet meer zo goed of hij dit allemaal nog wel wilde want ja, 0 ervaring en hij was gaan twijfelen etc. Was nog niet toe aan vastigheid blabla…
Oké, ik was die avond met een gebroken hart gaan stappen en heb hem nog kort gesproken in de kroeg. De volgende dag kreeg ik wel een bericht van hem of ik met niemand mee gegaan was en verder niks meer gehoord die dag.
De dag erop stuurde hij mij een bericht dat ik ook niet veel zei meer… met een bloos poppetje erbij…
Ik zei dat ik eigenlijk zelf niet zo goed meer wist wat ik moest zeggen omdat hij nogal boos geworden was en ik niet van steen ben en het leuk bedoelde met zijn moeder…
Eigenlijk hadden we daarna af en toe nog contact via Snapchat… dat we dan wel eens kort met elkaar praten of op elkaar reageren…
Oke nu ga ik iets doms vertellen… maar 1 van die maatjes met wie hij voetbalt (een ontzettend lekkerding) daarmee heb ik dus gezoend een paar weken later… en toen begon hij mij meteen 2x te porren op fb de volgende dag… (heb ik weer genegeerd)
Afgelopen zaterdag kwam hij naar me toe in de bar want hij dacht dat ik aan t scharrelen was met een ander… Heb dat meteen ontkracht, en toen zei hij dat hij ook n beetje een nieuwe scharrel had van zijn eigenleeftijd… maar eerst wilde hij mij wat zeggen, en toen maar niet want het was lullig en toen alsnog toch maar wel… Dus ik zei nou dan klopte het toch niet wat je zei tegen mij?? Jawel zei die, het is alleen n beetje rommelen… maar jij stuurde mij ook nooit meer wat… Dus ik zei al… Ja maar n jongen moet achter mij aan en ik niet achter n jongen? Naja… Toen draaide ik me om in de kroeg, gign die aan mijn kont zitten en pakte hij mij van achter vast, knuffelde mij 3x en een kus op mijn mond…
Vervolgens keek ik hem aan en zei hij tegen mij ‘’ Doe dat niet wat je nu doet met je ogen’’ … dus ik zei ''Wat bedoel je? ‘’ ‘‘Jaa wat je nu doet…, doe dat niet’’ Ik zei ‘‘Ik doe helemaal niks!’’ Haha…
Naja oke… hij zei dat hij mij super sexy vind en echt een top wijf… (ik was helemaal in de war die avond!)
En toen sloot die af met… ‘‘Ik hoopte wel dat je ook verder zou gaan met je leven’’… De volgende dag kreeg ik een bericht van een vriend van hem en die vroeg of ik met hem naar huis gegaan was, maar ik zei dat dat niet het geval was omdat hij ook met n ander bezig was? Toen zei die jongen dat dat waar was maar eigenlijk wist hij niet wie of wat… OOK raar als je verliefd bent toch?
Vervolgens zie ik hem in de sportschool en hij weet zich écht geen houding te geven, durft amper langs mij te lopen maar kijkt wel steeds!!
Kreeg ik gister een Snapje van hem met n smiley voor zijn …
Dus ik reageerde als grapje van… ‘‘God dat hij ervoor past!:p’’ Toen zei die… jaa hahaha deze heb ik alleen naar jou en 2 andere knullen gestuurd… Niet eens naar mij scharrel want wat moet ze dan wel niet denken van mij! Dus ik alleen zo ‘’ Ja precies haha’’ … Toen begon hij weeeeeeeeer over die jongen waarmee hij dacht dat ik scharrel… Dus ik weer dat hele verhaal ontkrachten, aangezien het ook niet zo is!! Maar hij bleef er maar op door gaan dat hij ons had zien lopen met Paas en dat ik wel ff duidelijk moest weten dat die jongen opjacht was… hij zei letterlijk ‘’ Als dat maar wel ff duidelijk is’’ en zeg het nou maar gwn eerlijk… blabla… en toen sloot hij af met 2 hartjes voor het slapen gaan…
Nou sorry hoor maar ik vind hem ook gwn echt leuk en wat moet ik nou hiermee?!!!
Laten gaan??.. Veel mensen zeggen dat hij nog maar net 19 is en daarom niet weet hoe en wat qua hormonen… en waarschijnlijk zullen jullie dit behoorlijk stom vinden dat ik dit vraag hoor… maar ik weet t gwn echt ff niet meer… Zijn collega’s en moeder zeiden dat het nog leuk was in januari dat ze nog nooit hadden meegemaakt dat hij een meid zo leuk vond… En hij noemt dat meisje niet bij haar naam… PFf… HELP me lieve dames… Denken jullie dat ik hem moet loslaten omdat hij te jong is of er juist achteraan gaan?