Help me meiden... [Bikini probleem]

x

ehm… gewoon zo’n leuk hawaiaans shortje der over heen? die verkopen ze werkelijk overal nml. action zelfs als je een goedkope wilt!

Langere bikinibroekjes? Dat zou ik niet doen, dan ziet t pas echt uit alsof je iets wil verbergen. Pak liever zo’n shortje

-

of gewoon een voetbalbroekje eroverheen ? :grinning:.

Zwemshort :kissing:

ik zou idd een zwemshort of voetbalbroekje eroverheen doen als je echt niet wil dat ze het zien
maar wat 110507 zei, mensen moeten het gwn accepteren!

Het is maar een litteken?

Ik heb een litteken op mijn rug van boven tot onder. Houdt me ook niet tegen om een bikini aan te doen.

Op wehkamp.nl

Ik vind niet dat je je moet schamen voor je litteken hoor :open_mouth: maar als je je er ongemakkelijk bij voelt idd een zwemshort

Ik was een paar dagen geleden in de V&D in Utrecht… ik liep toevallig door de badafdeling en ik zag echt hele leuke bikini’s met bijpassende shorts (die je wel apart koopt), dus misschien is dat een idee:)

Je hoeft je echt niet te schamen voor een litteken hoor!
Maar van de meeste merken hebben ze wel bijpassende bikinishortjes; Brunotti, Oneil, enz…

Ben het met iedereen hier eens, voor een litteken hoef je je echt niet te schamen hoor!

Ze zullen een litteken vast cool vinden joh, je hoeft je nergens voor te schamen, en ik weet niet waar je litteken is maar je hebt ook van die zwembroekenshort, ik heb er zelf ook één die ik altijd draag omdat me benen niet mooi egaal van kleur zijn.

de mijne heb ik bij de livera gekocht :slightly_smiling_face:

-

ze vraagt niet wat ze eraan kan doen,
maar waar je iets langere bikinibroekjes kunt kopen

Dude, ik heb ook drie enorme littekens op mijn bovenbeen, en ik douche nu al zooooo lang met m’n team, en nog niemand heeft t opgemerkt.
@Angelove: Ik euk. (:

ik heb ook een litteken op mijn bovenbeen, eigenlijk is een kant zeg maar helemaal blauw, zie het zo maar.

ik vergeet het zelf nog wel eens omdat zo weinig mensen er naar kijken, dus schaam je niet, het valt jou waarschijnlijk meer op dan andere.

en zwembroekjes vind je, tja, overal? iig sting en sportkledingzaken, liingeriezaken misschien ook nog wel.

Aan de ene kant snap ik je wel, het is erg vervelend als mensen er steeds naar vragen. maar ach, het is maar een litteken.