Help me, lovestoned

Sorry dat het zo lang zit maar ik zit hier echt mee en ik hoop dat jullie mij willen helpen !
Nou ik zal jullie vertellen waar ik al een tijdje mee zit :

Aug/Sep
Int begin van het jaar kwam ik bij een hele leuke jongen in de klas , ik noem hem even J. voor het gemak.
Ik had hem vorig vast wel een paar keer gezien maar wist niet dat hij in hetzelfde jaar zat. Nou we zaten dus bij een aantal vakken bij elkaar in de klas en ik merkte dat hij mij ook wel zag zitten ; hij keek telkens heel aandachtig en zocht manieren om een gesprekje te beginnen maar hij is volgens mij niet echt een prater als ie iemand leuk vind(tijdens buitengym ging ie een vlinder proberen te vangen, hij stond een beetje voor me en toen ging ie kijken of ik naar hem keek =$) & (met gym gingen we altijd gek doen en met de ballen keihard naar elkaar gooien,en hij gooide ze allemaal tegen mij aan, toen riep ik: WAAROM GOOI JE ALLEMAAL BALLEN TEGEN ME AAN ? En toen zei ie echt 10 x sorry) en nog meer want die dat soort flirtmomentjes. Maar nooit een echt gesprek en ik heb hem ook niet op msn ofzo.

Okt
Er was een schoolfeest, toen hadden we gezoend(vriendin van me had ervoor gezorgd dat we even alleen waren) maar hij was zo erg naar de klote dus ik had een beetje mixed feelings hierover.het was wel leuk en schattig allemaal alleen hij moest nodig bier halen dus na 5 minuten was het wel weer over, hij zei wel sorry dat ie bier ging halen.Het was daarna vakantie dus niet meer gezien/gesproken.

Nov/Dec
Daarna praatte we echt nooit op school, en werd het allemaal minder ik kreeg wat met een andere jongen maar dat duurde niet zo lang, met 2de kerstdag kwam ik hem weer eens tegen met uitgaan, en toen ben ik met me dronken kop tegen hem gaan praten. Hij deed eigenlijk wel verassend lief, hij zei dat ie nog wist toen we hadden gezoend maar dat ie dat vanavond niet kon doen omdat hij teveel [b]respect/b voor me heeft want hij had al met een ander meisje gezoend die avond en hij was weereens te lam en tsja daar ben ik te goed voor ofzo vind ie blijkbaar (?)en hij zei sorry dat ie zo dronken was, ik weet niet of ik dit lief moet vinden of dat dit gewoon een keiharde afwijzing is. Ik kreeg wel een paar kusjes van hem op me lippen =D paar dagen later was et oud en nieuw en toen zag ik hem de hele tijd met zo’n meisje, ik was een beetje geïrriteerd maar ik ging maar wel met hem praten; ik zei dat ik hem wel leuk vond en vroeg of hij me ook leuk vond toen zei hij: ik weet het niet , omg ik dacht echt ben je hersendood ofzo ? Daarna ik deed een beetje bitchy tegen hem toen we gingen praten, toen noemde hij me een DRAMAQUEEN. Hij was veels te dronken om goed met me te kunnen praten dus ik zei bel me maar dan om te zeggen wat je van me vind, hij zei oke dus ik mijn nummer in zijn telefoon zetten. Toen zei ik : Je gaat me toch niet bellen, omdat ik gewoon weet dat ie het niet gaat durven maar hallo ik vond dat hij ook weleens wat mocht doen hoor, ik stap al genoeg op hem af. Zegt ie : Waarom ben je altijd zo negatief over me ? Haha intern lag ik helemaal plat (duh je zegt nooit meer wat tegen me op school nadat we hebben gezoend, bent te lam om tegen me te praten met uitgaan)

Jan/Feb/Maart
Natuurlijk hij had hij niet gebeld, de coward en ondertussen was school ook weer begonnen. Op school zie ik hem natuurlijk nog elke dag en daarom is het moeilijk hem te vergeten… Zijn beste vriend gaf ook echt de indruk dat ie(J, dus)me leuk vind/vond. Ik weet nu gewoon niet of ie gewoon niks durft te zeggen of niks voor me voelt, en onverschillig is. Laatst met schoolfeest kwam een van ze vrienden naar me toe en zei : Doris, ga je weer met J zoenen ? En toen deed ie zo een loser teken, betekend dat ie het dus over me heeft met ze vrienden maar ziet ie me nu als irritant meisje dat hem telkens probeert te versieren of wat ? Dit kan niet positief zijn toch, ook zei een vriendin dat ie me afkeurend aan keek toen ik aan het dansen was.

Met uitgaan ben ik hem 2 keer tegengekomen, niet dat ie even naar me toekomt hoor. Het is zo irritant want op school kijkt ie de hele tijd en gaat ie achter me zitten, pff lekker die stem en dat gelach achter en niet meekunnen praten/lachen en soms dan kruizen onze ogen elkaar en dan denk ik echt met jou wil ik gewoon zijn. Alleen ik kan heel moeilijk lezen wat er in zijn hoofd omgaat wat mij betreft. Gepraat hebben we na oud&nieuw niet meer, maar ik wil nog een 1 keer iets proberen te ondernemen om er zeker van te zijn wat zijn gevoelens zijn. Ik heb het geprobeerd me open te stellen voor anderen jongen zelfs met 6 andere gezoend waarvan 1 meer een scharrel was, 1 zou ik opzich wel vaker willen zien , en de rest waren echt one night kisses want er was gewoon geen klik verder.

Weten jullie misschien iets wat ik kan doen/zeggen of vinden jullie dat ik me beter op andere jongens moet gaan concentreren verder ?

ALVAST BEDANKT

Die jongen mag nu zelf wel eens de volgende stap zetten, als ie je echt leuk vind.

Ik zou gewoon nog even erachter aan gaan, en als die daarna weer zou doet, zou ik hem lekker laten gaan. Er zijn genoeg andere jongens! Ook al weet ik dat het wel moeilijk is om een jongen die je echt leuk vindt te vergeten…

thanks voor jullie reactie,
nog meer graag !

xoxo

als ik jou was zal ik verdergaan met je leven en hem proberen te vergeten. zo te lezen heb jij al genoeg moeite in “jullie” gestoken en je krijgt haast geen reactie terug. van dat loser teken lijkt me niet echt positief… blijkbaar vond hij het leuk om met je te flirten en toen er van jouw kant gevoelens bij kwamen wou hij “niets” meer met je te maken hebben. het is niet leuk dat het zo gelopen is (i know) maar dat is het eenmaal zo. vertrouw me, er komen nog veel meer leuk jongens in je leven =)

Geen hoofdletters in topictitel volgende keer aub!

Geef hem nog één keer een hint, daarna is het aan hém wat hij er mee doet. :slightly_smiling_face:

Wat voor hint moet ik geven ?
Iets zeggen of naar hem lachen ?
Ik durf hem amper meer aan te kijken na
het fiasco bij oud&nieuw =D

WAT MEER HULP IS WELKOM GIRLS OF GIRLSCENE :smirk:

je meot dnek gewoon toch probere hoi tegen hem te zeggen naar hem lache zegge zo heb je nieuwe schoene of die schoene heb ik ook gezien gewoon iets tegen hem zeggen :stuck_out_tongue:

Hem sowieso de stappen laten zetten.
Hints? Lach naar hem als ie voorbij loopt, kijk naar hem (en als hij terug kijkt gewoon blijven kijken!), interresseer je in hem en wat hij leuk vind.
Net doen alsof er niets is gebeurd!