Help me ? Is hij boos?

Ik ken sinds kort een hele lieve jongen…
Ik chat bijna elke dag met hem en dan hebben we hele leuke gesprekken enzo…
Ik kwam hem vandaag in de pauze tegen … Ik en m’n vriendinnen zaten aan een tafel en hij zat met zijn vrienden aan een andere tafel… Een van die jongens zei: hee daar is *mijn naam* … Dus ik kijk hem heel bitchy aan en zeg : uhm hou je bek ! … wat is er mis mee dan? Dus die jongen kijkt een beetje beschaamd weg. Even later laat een van die jongens een boer en zegt hee die boer stinkt lang niet zo erg als *mijn naam*. Het eerste wat ik denk is : shit nu hoort die lieve jongen het… ‘:$’ En net was is weer met hem aan het chatten… En toen vroeg ik; zit dat kutjoch bij jou in de klas? Hij zo; ja… Ik: oke ik haat hem… Hij; waarom? Hij is aardig ! En toen zei ik; sorry… En toen zei die; haha… En nu vraag ik hem iets maar hij reageert niet meer… Omg zou die boos zijn? Wat denken jullie? :flushed:

Misschien is hij gewoon bezig. Niet zo paniekerig

als jij zo achterlijk doet vind ik het niet gek dat hij boos is.

Hoezo achterlijk?

Iemand zegt: hee daar is [jouw naam] en jij zegt meteen HOUD JE BEK?
Vind ik wel een beetje raar ja.

Tja misschien had je het wat beter kunnen aanpakken, jij zou het ook niet leuk vinden als hij zo over jou vriendinnen begon te zeuren. Maar ik zou me er niet te druk om maken, boys will be boys, wss is hij gewoon even bezig met iets anders.

precies dit

geweldige naam btw. snijboon :wink:

Wow oke, wat een kinderachtig gedrag. Geen wonder dat ie afknapt.

ehm, jij gedraagt je zelf ook niet bepaald aardig. Als je zijn vrienden afkraakt en tegen hem zegt dat hij z’n bek moet houden. Dus ik snap best dat hij boos is ja.