help me!!! is dit een teken?

is dit een teken dat hij me wel ziet zitten of niet…
:

hij is een jaar ouder als mij. Ik zat op de 2e en ga nu naar de 3e hij zat op de 3e en gaat nu naar de 4e.

ik heb hem altijd best leuk en knap gevonden, ik zag/zie hem wel zitten.

ik en me vriendinnen gaan vaak een beetje in de buurt bij hem staan en dan gaan we praten en onder tussen letten we op of hij kijkt natuurlijk :wink: ( het valt totaal niet op btw)

mijn bf zegt dat ie vaak mijn kant op kijkt en dat zijn vrienden dan ook kijken. dat zag ik laatst ook.
ook kijkt hij me aan als hij me ziet lopen in de gangen ( van angst durf ik hem niet aan te kijken…)

Ook liep ik hem een keer voorbij en keek hij me na.
We moesten een keer in zijn klas zijn en toen we binnen kwamen om wat te vragen aan zijn lerares van engels die we ook hebben, 'toen ik binnenkwam fluisterde hij iets tegen zijn vriend en keek hij naar mij terwijl mijn vriendinnen dr ook bij waren.

We hadden een keer samen met hem gym en toen hadden onze gymleraren gezegd dat ons vriendinnengroepje tegen hun moest basketballen ( tegen zijn team )
toen ik wissel was ging hij de hele tijd bij mij in de buurt staan en voor me dribbelen en zich uitsloven… omg dat was zooo leukk :hugs: :flushed: :flushed:

een vriendin van me en daar de neef van is zijn beste vriend… dus haar neef zegt wel eens hoi tegen haar en dan kijkt zijn beste vriend (mijn crush) me altijd aan…

:cold_sweat: :cold_sweat: :cold_sweat:

ik weet niet of hij me leuk vind of niet…aan wat ik vertel zou je denk omg ja hij vind je leuk…maar ik kan me gewoon niet voorstellend dat hij me leuk zou kunne vinden… :flushed: :cold_sweat:

ik ben niet de knapste, en zijn vriend heeft met een meisje gehad van de ‘‘populaire’’
dus het verbaasd me niets dat hij daar ook opvalt… hij is ook erg knap dus ik zou niet weten of hij me ooit leuk zou kunnen vinden…

wat denken jullie? help me aubb!!

Ik denk niet “omg ja hij vindt je leuk”, zoals je zelf zegt, sorry.

officieel vindt hij mij leuk topic.

http://forum.girlscene.nl/forum/liefde-boys/het-officiele-vindtiemeleuk-topic-121240.0.html

Lees je eigen verhaal eens terug en oordeel zelf :slightly_smiling_face:
Als het echt waar is, dan is ie zeker geïnteresseerd in je!
Heb je ooit wel eens met hem gesproken? De eerste stap is altijd een gesprek voeren!

ik ken hem amper alleen van zien, dus ik ga niet met een vreemde ff gesprek voeren die lachen me vierkant uit…

:cold_sweat:

Hoe kan het dan je crush zijn? :’)

Dit. En als hij je ziet zitten, moeten jullie toch echt wel eens wat woorden gewisseld hebben.

ik denk wel dat ie je leuk vind, of eigenlijk beter; ziet zitten. praat een keer met hem!

lol ik denk niet dat hij je echt leuk vindt als jullie nog nooit gepraat hebben
misschien vindt hij je wel een knap meisje dat hij zo vaak kijkt
maar je zegt zelf dat je niet knap bent
dus misschien vindt hij je er raar uit zien

Dit. Ik denk dat je hem eerder gewoon aantrekkelijk vindt, en hij jou misschien ook wel.
Er is maar een manier om daar achter te komen; spreek hem aan.

up

Verzin iets om tegen hem te praten. Want voor hetzelfde geld is hij zo saai als een goudvis en zit je hier helemaal te flashen voor niks.

hahahahahahahahahaha

Hey! Ik zit precies in het zelfde schuitje nu. Maar ik durf niet te zeggen of hij je wel of niet leuk vindt, voor het geval ik je blij maak met iets dat niet waar is. Als je het echt wil weten moet je dus met hem praten. Dat is echt super lastig, dat weet ik, maar probeer desnoods dat je vriendin jullie gesprek gaat aanknopen. Ik was verliefd op een jongen tegen wie ik NOOIT wat gezegd had.
Op een dag was mijn broer op hem afgestapt om te vragen of hij met mij en mijn broer mee ging naar de stad. :blush: Het was mega awkward, maar het helpt wel! Ik heb nu super goed contact met hem, haha.

Maar in ieder geval, het gaat niet altijd om je uiterlijk en je moet niet zo onzeker zijn. Je bent mooi zoals je bent. En je hebt ook jongens die kijken naar het innerlijk. Of hij vindt je gewoon mooi, dat kan ook!
Succes ermee!