Ik word gepest op school en dit is mn verhaal, ik hoop dat iemand me kan helpen:
Omdat ik klein ben werd ik al gepest, maar dat was niet erg. En toen praatte ik met mn crush, hij was zo lief tegen me dat ie me soms geheimen verteld en ik vertelde hem ook veel geheimen… maar iemand vroeg mij of ik me weleens gesneden had… en alleen me crush wist dat dus ik flipte op m uit
Was best wel dom van mij om te doen… hij het heefttegen de hele klas gezegt dat ik sneed terwijl dat maar een keer was en telkens als ik langsliep maakte ze n snijdgebaar… hij heeft ook gezegt dat ik rook maar dat is niet waar… dus ze noemen me (mn naam) boro van t merk marl boro -.- hij heeft iedereen verteld dat mn moeder me weleens geslagen heeft en dat ik misbruikt ben…Iedereen weet dit… maar van dat roken snap ik niet, hoe bedenk je zoiets en hoe kan je dat vertrouwen want ik heb zware vorm van astma… dus roken is onmogelijk lijkt me? Maar ik voel me doorde klas altijd depressief. En nu ben ik naar de counsler gegaan maar daar kan ik pas volgende woensdag mee praten maar ik weet niet wat ik in die tijd moet ik moet 6 dagen wachten ja… maar in de tussentijdd blijf ik gepest worden over vanalles door dat ene leugentje hebben ze meer leugens bedacht Wat moet ik in die 6 dagen doen zodat t stopt want na school gaan ze op wapp verder en ala ik ze blok smsen ze me… maar dan t grootste probleem… mn ouders weten dit niet en ik weet niet hoe ik ht moet zeggen…
HELP ME!
xoxo Depressief gepest meisje