help me ik word gepest :c

Ik word gepest op school en dit is mn verhaal, ik hoop dat iemand me kan helpen:

Omdat ik klein ben werd ik al gepest, maar dat was niet erg. En toen praatte ik met mn crush, hij was zo lief tegen me dat ie me soms geheimen verteld en ik vertelde hem ook veel geheimen… maar iemand vroeg mij of ik me weleens gesneden had… en alleen me crush wist dat dus ik flipte op m uit
Was best wel dom van mij om te doen… hij het heefttegen de hele klas gezegt dat ik sneed terwijl dat maar een keer was en telkens als ik langsliep maakte ze n snijdgebaar… hij heeft ook gezegt dat ik rook maar dat is niet waar… dus ze noemen me (mn naam) boro van t merk marl boro -.- hij heeft iedereen verteld dat mn moeder me weleens geslagen heeft en dat ik misbruikt ben…Iedereen weet dit… maar van dat roken snap ik niet, hoe bedenk je zoiets en hoe kan je dat vertrouwen want ik heb zware vorm van astma… dus roken is onmogelijk lijkt me? Maar ik voel me doorde klas altijd depressief. En nu ben ik naar de counsler gegaan maar daar kan ik pas volgende woensdag mee praten maar ik weet niet wat ik in die tijd moet ik moet 6 dagen wachten ja… maar in de tussentijdd blijf ik gepest worden over vanalles door dat ene leugentje hebben ze meer leugens bedacht Wat moet ik in die 6 dagen doen zodat t stopt want na school gaan ze op wapp verder en ala ik ze blok smsen ze me… maar dan t grootste probleem… mn ouders weten dit niet en ik weet niet hoe ik ht moet zeggen…
HELP ME!
xoxo Depressief gepest meisje

Onthoud één ding: die mensen uit je klas zijn zelf zo onzeker over zichzelf dat ze iemand anders (jou) gaan verlagen.
Denk dat het beste is dat je ze of gaat negeren, of je schreeuwt een keer in de klas wat je er echt van vindt. Dit schrikt meestal af.
Over je ouders betreft, vertel het ze gewoon rustig. Dat je je niet fijn voelt op school en waar dat door komt, zij zullen je steunen en misschien kan je samen met hun op gesprek gaan met je mentor ofzo?

Oja en wat een idioot, die crush van je. Je vertrouwde hem en dat doet hij dit! :rage:

Sterkte! :sob::muscle:

Ik snap hoe kut het is, negeren is super moeilijk, maar toch blijft dat de beste oplossing… probeer alleen voor je te kijken en niet om je heen naar die mensen, jij weet beter, jij weet dat de leugens leugens zijn en zolang jij het beter weet kun jij sterker in de schoenen staan dan wie dan ook, wat weten hun nou van je? enige wat ze kunnen is praten maar hun hersens gebruiken niet. ik zou met die jongen gaan praten en op zijn ding schoppen :’)

praten met je ouders is misschien moeilijk, maar het is het proberen misschien wel waard?

Wat verschrikkelijk :sob::muscle:

Heb je geen mentor/vertrouwenspersoon waarmee je kan praten? Of een vriendin? Maar ja, in tussen tijd kan je die mensen inderdaad beter negeren. En wat betreft je ouders, dat is je eigen keuze of je ze het wilt vertellen of niet, maar je moet wel tenminste één iemand hebben om op te vertrouwen en die je kan helpen.

Sterkte!

Dankje allemaal :heart:ja ik heb t mn beste vriendin verteld met alle moeite ik was bang dat ze boos op me werd. Ik ben dus naar een vertrouwenspersoon gegaan maar die heeft pas volgende week woensdag tijd voor me -.-
Dus nu mezelf sterk houden, mensen om me heen negeren. Nadat ik met de vertrouwenspersoon heb gepraat vertel ik me ouders pas… Misschien kan ze me helpen hoe ik het moet vertellen ens. Maar de mentor komt het niet te weten want dan gaat hij dit in de klas bespreken waardoor t erger word ervaring van vorigjaar. Sinds ik op de middelbare school zit word ik gepest. ): nog even n weekje volhouden en dan komen de oplossingen sws ! Alle meisjes bedankt voor jullie tips :heart::heart::heart::heart:

Heb je het gesprek met die vertrouwenspersoon al gehad? En gaat het beter ondertussen?

xxx

Wat verschrikkelijk voor je!
Ik lees het nu pas, hoe is het nu?.
Heb je al gesprek met vertrouwenspersoon gehad?
x

Wat een klootzak !!
Ik hoop dat het beter gaat nu
sterkte :sob::muscle:

Het gaat wel beter… maar die vertrouwenspersoon heeft alles aan mn ouders vertelt ;sss
En nu heb ikmet hun al halve maand ruzie… ik moet zelf koken mn eigen kleren wassen, alles zelf betalen, extra bijbaantje, school, leren. klote! ze letten nietmeer op me…
Ik ben hopeloos… ik heb spijt! vertrouwenspersoon helpt niet
en ik heb al zovaak geprobeert met mn ouders te praten maar ze negeren mij. ):

Maar als je gepest wordt moeten ze je toch juist steunen?

Stap naar de schooldirectie en meldt het van die vertrouwenspersoon.
Zonder jouw toestemming mag hij/zij het aan niemand vertellen, ook niet jouw ouders.

je hebt helemaal gelijk!
een vertrouwenspersoon is iemand die je moet vertrouwen en die je iets kan vertellen als je het kwijt moet en niet tegen je ouders wilt vertellen!
Ik vind dit echt niet kunnen stap sws naar de schooldirectie!

wat rot voor je… :sob::muscle:
wat flauw van die vertrouwenspersoon…

mja, ik ben heel slecht in advies…maar ik wens je heel veel sterkte :slightly_smiling_face:

Meld die vertrouwenspersoon bij een of andere hoge pief van school en ga op zoek naar een andere school zodat je volgend jaar een nieuwe start kunt maken.

Echt verschrikkelijk voor je! Maar onthoud dit:

De mensen die je pesten zijn gewoon jaloers en zielig! ze vernederen jou alleen om zichzelf beter te voelen en dat is gewoon gestoord. :rage: Maar zie dit gewoon als een teken dat het goed met je gaat en ze jouw zien als bedreiging. Jij staat hoog boven ze, want jij hoeft niet iemand zwart te maken om je beter te voelen.

Ik weet dat het niet echt helpt. En ik vindt het echt vervelend voor je! Maar ik zou proberen om een goed gesprek te beginnen met je ouders, die weten vast beter wat je kan doen. En ik zou ook proberen om goed met je vertrouwenspersoon te praten. (daarvoor zijn ze er toch voor)

Super veel sterkte, meisje!! :sob::muscle:

Ik weet niet of je verder gelezen hebt dan de beginpost, maar ik heb zo het vermoeden dat haar ouders haar niet gaan steunen of helpen.

ooh, sorry dat had ik niet gezien

Ik kom heeel laat aanzetten, maar je vertrouwingspersoon mag het neit zeggen zonder toestemming van jou? En wat kut dat je ouders zo doen. IK ben zelf ook een tijdje gepest, het is heel irritant, maar ik heb geleerd dat de meeste mensen die jou pesten, bang zijn om zelf gepest te worden of ze zijn ooit gepest. Maar geloof mij maar, het houdt op. Ik wordt soms nog geiritteerd omdat ik andere help. Maar snijd of brand jezelf nooit. Soms hou je erge dingen van over.

:couplekiss_man_woman: I’mHereForYou

Zit jij met een hoop randdebielen in de klas?
Persoonlijk zou ik ze gewoon uitlachen, maar ik denk dat als je geen grote mond hebt je ze best negeert en wacht tot je bij die vertrouwenspersoon kan gaan en dan zal ze je wel helpen. Onthoud ondertussen gewoon, dat mensen die sterk in hun schoenen staan en zelfvertrouwen hebben zich niet verlagen tot het niveau van jouw klasgenoten. Dus neem het allemaal niet te serieus, ze proberen gewoon hun laag zelfbeeld op jou te reflecteren.

Laat zien dat er met jou niet te spotten valt. Als ze nog eens een flauwe opmerking maken moet je gewoon eens uitvallen. vertel ze maar eens flink de waarheid en dat er met jou niet te spotten valt. Zeg ze Hoe het voor jou is en laat ze inzien dat ze verkeerd bezig zijn. Hier schrikken ze van als jij het durft om ze flink de waarheid te zeggen en zien ze dat jij niet zo kwetsbaar bent als ze dachten.
Kom voor jezelf op meid want jij mag er zijn! Vergeet dat niet, jij bent waardevol en speciaal! Jij staat boven die pesters. Jij bent niets zwak, maar sterk en de enige zwakkelingen zijn die pesters. Losers bestaan niet en degenen die dat niet inzien zijn juist de sukkels.