HELP ME ik weet niet wat ik moet doen!

halloo …

ik ben verlieft op een jongen, en ik vind hem hartstikke leuk. hij zit bij mij op school en zie hem elke dag. en ik ben smoorverliefd alleen. in kwam hem tegen in de discotheek en toen heb ik met hem gezoend en dat ging snel rond toen. Toen spraken we elkaar minder. Even later was ik met een vriend van ons op msn en gewoon beetje grapjes maken dat we zouden daten … zouden we dat echt gaan doen. maar toen kwam ik hem tegen op de gang en zei ik: ‘ik vind hem niet leuk want ik vind iemand anders leuk’ toen hij: ‘wie dan?’ en toen zei ik : ‘jou nog steeds’… later hadden we een school uitje en gingen we zwemmen met zijn allen. Toen heb ik met hem gezoend en heeft hij mij gevingerd. toen wist weer de halve school het meteen . Alleen van dat zoenen niet vingeren. Maar toen zou ik met hem naar de film gaan maar dat kwam er steeds niet van. en toen vroeg ik. vind je mij nog leuk en toen zei hij: ik vond je bij het begin heel leuk maar elke keer als ik op school kom twijfel ik . en ik : oke maar ik vind je nog hartstikke leuk. en toen stopte het gesprek! En daarna sprak ik hem niet meer… Ik zag hem vandaag weer en wou naar hem toe gaan om te zeggen dat ik hem nog hartstikke leuk vind . maar ik durfde niet!..

moet ik wel of niet naar hem toe gaan om te zeggen dat ik hem nog hartstikke leuk vind? :blush:

je moet gewoon echt op date gaan, echt iets afspreken, tijd, datum etc.
als hij het dan nog steeds uitsteld is hij het niet waard want hij speelt nu best wel met je gevoelens door je door de war te maken!

okee dankje… dan ga ik dat doen!
heel erg bedankt!

okee dankje… dan ga ik dat doen!
heel erg bedankt!

Hij komt bij mij een beetje over alsof hij je gebruikt heeft als lolletje… Maar misschien zie ik dit verkeerd. Ik zou inderdaad 1 op 1 met hem afspreken en duidelijkheid vragen. Twijfelt hij nog steeds, dan zou ik hem links laten liggen.