help me.. ik vind hem echt heel leuk. :)

Ik weet dat hier al heel veel topics over zijn, maar ik wil toch even mijn verhaal kwijt en jullie advies, want ik kan hier geen verhaal vinden die precies hetzelfde is :]

Een paar weken geleden zag ik op school een jongen lopen en ik vond hem er al meteen heel leuk uitzien. Alleen ik wist z’n naam niet ofzo. Een paar dagen later vertelde ik dat aan een vriendin, en die liep naar hem toe en vroeg z’n naam. We noemen hem even: M. Ik kon M. niet vinden op hyves, dus ik en een andere vriendin zaten elke pauze buiten zodat we dicht bij M. in de buurt waren. Ik heb een paar keer hoi gezegt, en 1x tegen hem gezegt dat ik zn pet cool vind, verder heb ik niet met hem gepraat. De afgelopen 3weken is er wel 10x een vriend van M. naar me toegekomen om te vragen of ik M. leuk vind, elke keer zei ik;‘nee ;p’ maar een vriend van mij riep dan meteen;‘ze vind hem wel leuk hoor’ en die vriendin knikte dan ja. Die vriendin vond ook dat ik teveel over hem praatte over dat hij vast geen hyves had enzo. Dus; vorige week liep ze naar zijn groepje toe en vroeg zn achternaam. Hij bleek geen hyves te hebben, en hij gaf z’n nummer. Ik heb die dag best veel met hem gesmst, en de dag erna ging ik naar hem toe om te praten. Maar dat wou hij niet,. Hij smste later dat hij ook niet wist waarom hij zo raar deed, en dat hij na het weekend op school wel met me wou praten. Maarja… doen durfde ik niet meer x’D. Z’n vrienden vroegen wel steeds of ik bij hem wou komen zitten.

Ik weet nu echt niet of hij me leuk vind…

• Hij kijkt wel steeds naar me.
  • Als ik hem tegenkom lijkt het net alsof hij zenuwachtig is.
  • Hij smst steeds;‘goedemorgen’ en ‘welterusten’ .
  • Zijn vrienden en mijn vrienden zeggen wel dat hij me leuk vind…

maaar:

• Als hij bij zn vrienden is doet hij heel raar, alsof hij te stoer is om met mij te praten ofzo…
  • mijn vrienden mogen hem niet…
  • hij komt ook niet zelf naar me toe ofzo…

Ik wil echt weten of hij me leuk vind…
maar hoe moet ik dat vragen?
ik ben van plan om het in een smsje te vragen, misschien laf maar in het echt gaat het niet lukken, hij heeft geen msn/hyves, en op deze manier heeft hij ook tijd om na te denken…

wat zal ik gaan sturen?
en denken jullie dat hij me leuk vind?..

Alvast bedankt! <3 :]
xxx

ik denk dat hij niet echt weet wat hij van deze hele situatie moet denken =P Maar als hij je irritant had gevonden had hij dat volgens mij al lang al gezegd.

Als ik je verhaal zo lees, denk ik dat hij heel erg onzeker is… Het feit dat hij eerst niet wilde praten (zenuwen, niet weten wat te zeggen) en stoer doen als hij bij zijn vrienden is.
Ik denk dat je hem eens moet bellen/smsen om wat af te spreken. Biosje pakken ofzo :slightly_smiling_face: nog niet teveel van verwachten, maar je kunt hem dan bijvoorbeeld aan het einde van de date vragen of hij nog een keer wat wil afspreken/of hij je leuk vind. Tijdens de date heeft hij dan tijd gehad om even te wennen en zich meer op zijn gemak te voelen. Dan heb je meer kans dat hij eerlijk zegt dat hij je leuk vind :wink: (en dat hij niet zo stoer doet :stuck_out_tongue:)

Niet dat ik de expert ben hoor… :slightly_smiling_face:

mm dat is ingewikkeld linda!
ik denk dat hij je zeker weten een leuk meisje vind, want anders had hij je echt niet zo gesmst, maar of hij echt wat wilt hebben daar twijfel ik over, door hoe hij doet. misschien moet je eventjes heel kort wat rustiger aandoen en kijken hoe hij daarop reageerd, al reageerd hij leuk, dan zou ik het er toch op wagen om het face to face te vragen, want een sms is toch wel heel erg laf vind je niet? :open_mouth: als je hem echt leuk vind en hem het waard vind, zou ik gewoon naar hem toelopen. succes!

Hij lijkt me inderdaad best onzeker of hij weet gewoon niet wat ie met de situatie aanmoet. Ik zou een keer tijdens het smsen vragen of ie af wilt spreken, om bijvoorbeeld iets te gaan drinken ofzo. Zodat jullie normaal kunnen praten, zonder zijn vrienden erbij, zodat jullie elkaar een beetje leren kennen. Je hoeft niet meteen te vragen of ie je leuk vindt, want hij kent je nog helemaal niet.

aw wat schattig.
Maar ik denk inderdaad ook dat die onzeker is.