Ik heb dus een vriendje, al bijna 2 maanden. Maar ik zit echt met een probleem, hij doet nu heel erg raar. Normaal zitten we eigelijk elke pauze wel met ze tweeën, omdat we elkaar alleen dán zien (op weekend na enzo, en soms na schooltijd). Maandag zaten we dus niet bij elkaar, ik ging naar hem toe, maar hij negeerde me dood en zei gewoon niks tegen mij. Ik dacht dus dat er wat aan de hand was, dat ik wat fout had gedaan. In de tweede pauze die dag kwam ie weer niet, ging ik weer naar hem toe, deed ie weer zo; totdat ze vrienden zeiden van;‘halo, je meisje is er, moet je niet even hallo zeggen ofz?’ toen deed ie gewoon. Maar ik voelde me er toen al zo kut over! Die avond smsde hij me nog heel doodnormaal, smsde ik terug met onderandere erin; wat was er nou? Hij smsde niks terug, en zei de volgende ochtend op school dat hij in slaap was gevallen. Die dag hadden we maar 1 pauze, weer ging ik naar hém toe, ditkeer zei hij wel gedaan hallo, ik ging bij hem staan, maar het enige wat hij kon is me heel dood aankijken. Al was ik ook behoorlijk dood aan het doen, want ik wist gewoon niet meer wat hij wilde! Die middag had ik hem gesmst, wat is er nou, moet ik je anders bellen? enzo. Maar dat wilde hij blijkbaar niet, want hij kwam metteen op msn. Daar zei die dat hij vond dat ik er een veel te groot probleem van had gemaakt dat ik niet bij hem was in de pauze, dat het mijn fout was en dat ik zó dom had gedaan. Ik heb toen zo vaak me excuses aangeboden, want ik dacht gewoon dat ik fout zat! Hij wilde dus ook niet dat ik hem belde, ‘hoeft niet’ had ie gezegt. Nu hebben we dus ruzzie, de volgende dag op school hebben we elkaar niet gezien. Nu zie ik hem dus al 4 dagen niet, met vandaag erbij, vanwege 2 dagen stage en weekend. Ik heb hem gister al gesmst dat ik echt niet zonder hem kon, en vandaag weer dat het me echt spijt en of hij duidelijkheid wil tonen. Hij smst op niets terug, en ik kan hem wel bellen, maar dat wilt ie niet, en gaat ie toch niet opnemen. En hij woont 10 km van me vandaan. Sorry voor het lange verhaal, maar kan iemand alsjeblieft helpen? ?
EVEN NAAR BENEDEN LEZEN, HET VERLOOP VAN “DIT” GAAT VERDER.