help me, hij doet zo raar ;(

Ik heb dus een vriendje, al bijna 2 maanden. Maar ik zit echt met een probleem, hij doet nu heel erg raar. Normaal zitten we eigelijk elke pauze wel met ze tweeën, omdat we elkaar alleen dán zien (op weekend na enzo, en soms na schooltijd). Maandag zaten we dus niet bij elkaar, ik ging naar hem toe, maar hij negeerde me dood en zei gewoon niks tegen mij. Ik dacht dus dat er wat aan de hand was, dat ik wat fout had gedaan. In de tweede pauze die dag kwam ie weer niet, ging ik weer naar hem toe, deed ie weer zo; totdat ze vrienden zeiden van;‘halo, je meisje is er, moet je niet even hallo zeggen ofz?’ toen deed ie gewoon. Maar ik voelde me er toen al zo kut over! Die avond smsde hij me nog heel doodnormaal, smsde ik terug met onderandere erin; wat was er nou? Hij smsde niks terug, en zei de volgende ochtend op school dat hij in slaap was gevallen. Die dag hadden we maar 1 pauze, weer ging ik naar hém toe, ditkeer zei hij wel gedaan hallo, ik ging bij hem staan, maar het enige wat hij kon is me heel dood aankijken. Al was ik ook behoorlijk dood aan het doen, want ik wist gewoon niet meer wat hij wilde! Die middag had ik hem gesmst, wat is er nou, moet ik je anders bellen? enzo. Maar dat wilde hij blijkbaar niet, want hij kwam metteen op msn. Daar zei die dat hij vond dat ik er een veel te groot probleem van had gemaakt dat ik niet bij hem was in de pauze, dat het mijn fout was en dat ik zó dom had gedaan. Ik heb toen zo vaak me excuses aangeboden, want ik dacht gewoon dat ik fout zat! Hij wilde dus ook niet dat ik hem belde, ‘hoeft niet’ had ie gezegt. Nu hebben we dus ruzzie, de volgende dag op school hebben we elkaar niet gezien. Nu zie ik hem dus al 4 dagen niet, met vandaag erbij, vanwege 2 dagen stage en weekend. Ik heb hem gister al gesmst dat ik echt niet zonder hem kon, en vandaag weer dat het me echt spijt en of hij duidelijkheid wil tonen. Hij smst op niets terug, en ik kan hem wel bellen, maar dat wilt ie niet, en gaat ie toch niet opnemen. En hij woont 10 km van me vandaan. Sorry voor het lange verhaal, maar kan iemand alsjeblieft helpen? :anguished:?

EVEN NAAR BENEDEN LEZEN, HET VERLOOP VAN “DIT” GAAT VERDER.

Vind het geen lang verhaal (: snap dat je het kwijt wilt, maar ik zou hem voorlopig niks sturen. Niet bellen, niet smsen. Laat HEM maar achter je aan lopen!!, anders zou ik gewoon naar hem toe gaan 10 km is niet super ver…, en goed praten. Vraag eventueel wat ie nou wilt…

Sorry maar hij gedraagt zich echt niet normaal.
Ik vind ook dat jij je niet hoeft te verontschuldigen, want hij zit fout.
Het minste wat hij kan doen is je uitleg geven.
Ik zou hem toch bellen en als hij niet wil opnemen, hem er op school mee confronteren. Dit hoef je niet te pikken!

Eerst: Doe is niet zo afhankelijk! Je kan heus wel zonder hem een dag.

Maar verder is het wel heel vervelend dat hij zo apart doet!
Want je negeren of net doen alsof je dood bent is niet leuk.
Ik zal hem zeggen dat als hij niet snel verandert dat het dan van jou niet meer hoeft en dat je het dan net zo goed kan uitmaken.

dubbel sorry!

Als je echt van iemand houdt, laat je hem los.
Komt hij terug, dan houdt hij ook echt van jou!

ja je hebt hier ook een andere versie van. niet zeuren (:

Echt bedankt al voor de reacties! Ben echt blij dat ik het kwijt kan. En ik wil ook helemaal niet zo onafhangkelijk zijn, maar het is echt moeilijk in deze situatie. Al was het meer uit teken dat ik hem echt niet kwijt wilde, en dat is nu nog steeds zo, al weet ik echt niet meer wat ik moet doen. Hij heeft mij zo’n schuldgevoel aangepraat! :frowning_face:

Hem even met rust laten, leg je mobiel bijv. beneden terwijl jij naar boven gaat. Stop alles even weg. Wacht totdat HIJ naar jou toe komt, als het nog niet goed gaat, kan je gewoon beter goed met hem praten.

Bedankt, ik denk dat ik het allemaal maar even laat rusten. Ik wacht gewoon wel af, en gebeurt er niks dan ga ik maandag met hem praten.

Ik hoop niet voor je dat hij er een punt achter wil zetten, want vaak gaan jongens dan ruzie zoeken zodat ze het makkelijk uit kunnen maken… dus ruzie’s om niks waar bij hij dan de schuld op jou legt.
MAAR dat hoeft natuurllijk niet… laat het even rusten en laat hem het initiatief nemen om iets van zich te laten horen, het is namelijk echt NIET jou fout.

Wat ik zou doen als mijn vriendje zo zou doen is hem gewoon lekker is flink negeren. Vaak als ik dat doe (niet vaak, totaal niet) komt hij vanzelf weer terug…
Nu is elke situatie anders natuurlijk, maar misschien helpt afstand bij jou ook al!
You don’t know what you’ve got till it’s gone.

Hij zal zich tegenover zijn vrienden niet helemaal prettig voelen dat hij een vriendinnetje heeft.
Stoer gedrag onder vrienden noem ik 't altijd maar.
Praat met hem en vraag hem op de man af wat er aan de hand is, niet via een sms of msn.
Dan moet je antwoord krijgen en leg hem uit dat hij zich gewoon normaal moet en kan gedragen.

Wat aan te raden is inderdaad, is gewoon even niks van je laten horen. Als hij echt een paar dagen niks terugstuurt, dan zou ik me pas zorgen gaan maken. :wink:

Het lijkt me geen goed teken dat je vriendje je negeert! Ik zou dit persoonlijk ook niet pikken, maar goed, dat ben ik dan weer!!

Laat hem idd maar achter jou aangaan! En stel je voor -in het ergste geval, niet schrikken- dat 'ie dat niet zou doen, dan weet je in ieder geval waar het op staat.

Nu een dag verder, ik heb er nog even goed over nagedacht. Ik laat gewoon niks van me horen, alleen nu moet het weekend nog komen. Maar ik heb me best gedaan, hij moet maar komen. En als hij het dan gaat uitmaken, ben ik in ieder geval van deze situatie af, en heb ik mijn duidelijkheid. Misschien is dat ook maar gewoon beter, als hij nu al zo doet…

Ik heb het uitgemaakt,
even btw.

:sob::muscle:
En hoe reageerde hij?

ghehe, heette-ie laurens? :'p
-super déjàvu-

O, het is al uit… dat had ik nog niet gezien.
Maarre, je kan echt wel zonder hem hoor. :wink:

Beetje laat enzo, een weekje later dus nu. Ik mis hem echt heel erg, maar ik wil hem helemaal niet missen. Altijd als ik hem zie, voel ik een stomp in mijn maag. Ik weet dat ik hem moet vergeten, al kon ik dit was het een stuk makkelijker. Gister avond hadden we gala en ik kon hem maar niet uit mijn hoofd halen. Ik kon niet feesten, het kon gewoon niet, ook niet met andere jongens niks. Dan keek ik hem weer aan, hij mij, ik weet gewoon niet wat ik moet denken. IK HAAAAT DIT :frowning_face: