Help , me griep wilt niet overgaan..

Hey,

Ik ben al 5 dagen ziek , ik heb last van spuitpoep elke keer .
Mn buik doet ook zeer , ik ben al een paar dagen geleden naar de dokter geweest ze zeiden , dat ik veel moest drinken , nou dat doe ik maar het word er niet beter op PLEASE HELP ME word gek van mezelf…

weer naar de dokter gaan!

ik zou nog eventjes wachten, griep duurt over het algemeen wel best lang. en anders gewoon weer terug naar de dokter.

bij mij duurt griep meestal minimaal een week :’’)

Als het echt niet meer gaat, nog een keer langs de huisarts gaan?;c

Dankje allemaal , ja ik ga nog kijken hoe lang het duurt , als het niet overgaat ga ik naar de dokter

Als het echt niet meer gaat kan je inderdaad het beste naar de huisarts gaan want je moet niet blijven rondlopen met pijn! Maar als het gewoon een kwestie is van uitzieken zou ik nog even wachten! Succes en Beterschap!

norrit gebruiken

Griep is niet binnen 2 dagen over. Griep en ‘gewoon’ ziek zijn worden nog wel eens door elkaar gehaald. Met griep ben je echt flink ziek zijn, en het kan tot weken duren voordat je je weer de oude voelt. Daarom zou ik me geen zorgen maken dat je na 5 dagen ‘nog steeds’ niet beter bent, dat heeft wel wat langer nodig.

Griep duurt idd meestal minimaal een week. Als het volgende week nog helemaal niks beter voelt gewoon even de dokter bellen.

Ok ik lig even helemaal plat om het woord spuitpoep :’)

Dit heb ik ook gehad :wink: ik ben ook naar de doktor geweest, en die zei dat ik ook veel moest drinken, ze had het over appelsap :wink: dus dat heb ik toen veel gedronken en na een dag of 1 2 was het over :wink:

dat kan nog wel even duren.
niet om je bang te maken, maar het heeft bij mij een keer een maand geduurd.
en anders over een week nog een keer naar d edokter

Ik denk dat de dokter voornamelijk heeft gezegd dat je veel moet drinken omdat er bij ehm, ‘spuitpoep’ kans is op uitdroging als je niet voldoende vocht binnenkrijgt en daarmee dus niet bedoelde dat het daarvan zou overgaan.
Ik zou het nog gewoon even aanzien.

Als je echt griep hebt kan het wel een week of twee duren

Yep, ik heb ook de griep en vandaag was dag 5 en eindelijk is de misselijkheid weg. Maar je kan je nog weken niet fit voelen, goed uitzieken is belangrijk!

Heb in mij hele leven maar hooguit 3 of 4 keer de griep gehad en die heeft bij mij nooit langer geduurt dan iets van 2 of 3 dagen.

Dokter, bloed laten prikken.

Ik had eens drie-vier weken ‘griep’. Bleek dus wel iets anders te zijn dan griep, een buikontsteking oid, maar wat konden ze ook niet zeggen.

Als je het over een paar dagen nog steeds hebt zou ik terug naar de dokter gaan.
De griep duurt normaal best wel lang.