Help me.. ex van me bff en mij en nog steeds verliefd :?:

Heey,
Ik denk dat ik echt even hulp nodig heb van iemand…
Lang verhaal…
Oke, ik ben 15 (bijna 16) en vorig jaar was ik verliefd geworden op een jongen, maar een goeie vriendin van mij ook. Na 2 weken hadden die vriendin van mij en die jongen iets en niemand wist dat ik hem leuk vond. Wij drieën zijn hele goede vrienden geworden. Merijn (die jongen) en Andrea (mijn vriendin) hadden beetje wisselende relatie gehad. Het is 3x uitgegaan en hij heeft ondertussen nog 3 andere vriendinnen gehad. Uiteindelijk is het oktober 2012 officieel uitgegaan met wat ruzie… Ik heb gezegd dat ik niet zou gaan kiezen tussen hun en dat accepteerde ze. Ze hebben daarna nog wel ongeveer 2 maanden gewoon lopen zoenen enzo, maar dat betekende verder niets. Daarna kregen ze allebei een nieuwe relatie, waarschijnlijk om zo de ander te vergeten. Die relaties duurde bij beide 1 maand. Andrea is nu mijn beste vriendin en merijn mijn beste vriend. Ik zou echt niet zonder hun kunnen. Maar goed, ze waren allebei weer vrijgezel en merijn en ik konden het nog steeds heel goed met elkaar vinden. 3 dagen nadat het uit was met zijn vriendin was ik bij hem om een beetje te praten (wat we heel vaak doen), toen hij me onverwachts zoende. Een week later hadden wij officieel een relatie… Ja, ik had iets met de ex van mijn beste vriendin en ze zei dat ze er mee kon leven en blij voor me was als ik dat ook was. Dit was trouwens rond 20 januari 2013. Het ging goed tussen iedereen. Er waren natuurlijk wel discussies en ruzies, maar dat is redelijk normaal, denk ik… alleen laatste tijd ging het niet zo goed tussen merijn en mij. Hij wilde met me praten, dus toen ik bij hem thuis zat werd het een lang gesprek met 1 uitkomst. Hij maakte het met me uit. Dat was echt een klap voor mij, ook al beloofde hij me dat we altijd vrienden zouden blijven. Ik dacht dat ik dat wel zou kunnen, dat deed ik namelijk eerst ook al. Alleen 's avonds kreeg ik een chat berichtje van hem:
Ik moet je nog iets vertellen, ik heb in de vakantie met anna (beste vriendin) gezoend. Sorry, moest het je vertellen.
Hij was vreemdgegaan… Ik was pissed en kon hem wel iets aandoen, net als andrea en al mijn andere vrienden trouwens. Die woede bleef een paar dagen hangen, maar ik ben dan toch zo stom om hem te vergeven en waarom… Omdat ik van hem hou.
Ik hou van hem, ik ben verliefd op hem, ik kan hem niet laten gaan, hem met iemand anders zien. Ik denk van 's ochtends vroeg tot 's avonds laat aan hem. Hij heeft al gezegd dat hij me niet terug wilt, maar ik probeer het op al het advies van vrienden in. Iedereen verklaart me voor gek, maar wat moet ik dan…
Heeft iemand misschien advies… ik weet dat het misschien beetje veel en ingewikkeld is, maar alsjeblieft…

Groetjes
Romy