Help me even? =(

Ik heb een paar weken geleden een nieuwe jongen leren kennen. Hij zit op mijn school, en we zagen elkaar wel soms maar we groetten elkaar nooit, omdat we elkaar niet kenden dus. Hij voegde mij toe op ping, en we hadden héle leuke pinggesprekken. Zelf flirterig en het kwam er eigenlijk op neer dat we elkaar gewoon wilden! Ik weet zeker dat hij geen player is. Hij is gelovig en is gewoon true in relaties. Maar als ik hem in het echt zie, krijg ik allemaal vlinders in mijn buik. Het is gewoon zó erg, ik wilde ‘hey’ tegen hem zeggen, maar er kwam alleen een zielig piepje uit. Dat gevoel wat hij me geeft is onbeschrijvelijk… erg. Ik ben hópeloos verliefd, maar ik ben bang dat hij me niet meer ziet staan, alles moet van míjn kant komen (zo lijkt het). What to do?!

Waarom heb je het idee dat alles van jouw kant moet komen? Begin jij met pingen? Negeert hij je? Hij voegde jou toch toe op ping? :wink:

Ja klopt, maar dat was echt het enige wat van zijn kant kwam zegmaar. Als ik eenmaal een gesprek begon was het heel gezellig, maar zolang ik niks begin is der ook niks…

ik had een beetje hetzelfde probleem en heb daar ook een topic voor aangemaakt:
http://forum.girlscene.nl…line/list_messages/219809

Thankyou!

Dan moet je niet zoveel met hem pingen -_____-

Inderdaad, wat minderen met pingen.
Gewoon real-life contact is toch altijd het beste.