Help me.... De zoveelste hopeloze liefde :/

Hallo allemaal… Ik hou het kort.

Ik ben dus afgelopen week op vakantie geweest en ontmoette daar een jongen, ik vond hem erg knap en leuk enzo alleen het bleek dat hij een vriendin had, dus zette ik hem uit mijn hoofd. We bleven de rest van de vakantie wel vrienden alleen de laatste avond, we waren met de hele campinggroep, zat ik met hem te kletsen op het strand. Iedereen was nogal moe, dus we gingen allemaal met ons hoofd op elkaars buik liggen, voor de grap. Zo lag ik dus bij hem en ik viel half in slaap. Iedereen was al weer gaan zitten alleen ik lag daar nog bij hem, en hij streelde door mijn haren en zei allemaal lieve dingen, anderhalf uur lang terwijl ik half aan het slapen was.
Toen maakte hij me wakker omdat iedereen terug naar de camping ging en is hij met zijn arm om me heen mee terug gelopen. We moesten om 6 uur op en het was al 5 uur 's ochtends dus slapen had niet echt zin meer alleen we wilden nog wel een uurtje, dus gingen we buiten op de camping onder de sterren liggen. Eerst lag ik alleen met mijn hoofd op zijn arm maar na een tijdje sloeg hij zijn arm om me heen en hebben zijn we weer naast elkaar in slaap gevallen, deze keer lepeltje-lepeltje.
De dag daarna dacht ik dat hij zich wel voor me zou schamen en dat hij weer bij positieven was, alleen hij lag bij het zwembad weer een tijdje met zn hoofd op mijn schoot en bij ons afscheid kusten we…
Je zou denken, dat hij echt een player is maar zo is hij juist niet… hij is echt zo’n typische lieve jongen en hij zei ook dat hij heel veel van zijn vriendin hield maar dat hij haar voor een tijdje bij mij helemaal vergat, en dat hij van me houdt…
Wat moet ik nu doen? Ik ben alweer terug en we appen nogwel alleen ik weet bijna zeker dat hij niet bij zijn vriendin weg wil, alleen hij wil ook met me blijven praten, wat ben ik nu voor hem?

x een hopeloos meisje van 15

Bezet is… Juist!
Afblijven dus, zucht…

Wat Jaleesa zegt, afblijven. Maargoed, eerlijk gezegd snap ik je wel hoor. Hij was de gene die verstandig had moeten zijn, en niet had moeten gaan zitten flikflooien met andere meisjes. Ik zelf heb echt een ontzettende zwak voor jongens die allemaal lieve dingen zeggen. Dus ik kan wel begrijpen dat je dan niet denkt: yes, afblijven. Hahaha, ik hoop dat je dit nog kan volgen, want volgens mij schrijf ik zo onduidelijk als wat, maargoed. Ik zou 'm gewoon vragen van: ey, hoe gaan we nu verder? Dan weet je gewoon waar je aan toe bent. Succes ermee!

Ja ik zou ook aan hem vragen hoe het verder gaat ondanks dat hij fout bezig is!