HELP ME! boy probleem

haai…kunnen jullie mij helpen om met een marokaane jongen in contact te komen?
alvast bedankt

vraag is aan hem waar die uit gaat, dan ga je daar ook heen en ga je met hem dansen. van het een komt het ander ^^

oke lekker simpel gehe

Sorry, maar je komt nogal vaag over.
Dan ben je verlieft op een Marrokaan So what?
Dan heb je nog noot een vriendje gehad.
Dan vinden je vriendinnen hem niet knap, jammer voor hun.
Maar… ik kan je niet helpen, sorry.

Op het volgende schoolfeest kun je misschien met hem gaan dansen, dan hoef je niet eens te praten, lekker makkelijk :’)

Ten eerste als je van dít al depressief wordt, weet je niet wat echt ernstig is en waar je echt depressief van wordt.
Ten tweede waarom moet je zo duidelijk zeggen dat het een marrokaan is wat maak dat uit?

Je bent 14, sowhat er zijn meisjes van 20 die nooit een vriend hebben gehad zelfs mensen nog ouder maak toch niet uit, je hebt nog zoveel tijd om een jongen te zoeken/vinden. Maar goed. Dat je vriendinnen hem lelijk vinden maakt toch niet uit, het gaat erom dat jij hem leuk vindt en niet hun. Jij krijgt misschien een relatie met hem en niet hun. & Je vriendinnen horen dan blij voor je te zijn als het ooit wat wordt en ik wed dat ze dat dan ook wel zijn… of ze hem nou knap vinden of niet het draait om jou en niet op hun.
Het maakt toch ook niet uit dat hij andere vrienden heeft? Zo leer je andere mensen kennen etc… en het is echt niet zo dat iedere vriend/vriendin en man/vrouw hier dezelfde vriendengroep hebben hoor… vaker zelfs niet.
Waarom zouden ze het niet goedkeuren? Er zit een jaartje tussen… 1 jaar.

Sorry maar je hebt niks tewillen het is nou eenmaal zo en als je het graag wilt moet je er iets voor doen en ik krijg meer de indruk dat je gewoon wilt zoenen maar goed.

Misschien heeft die wel helemaal geen hyves…

Dus Omg echt weer wat maakt dat uit? ‘tegenpolen’ trekken elkaar meestal aan. Als jullie precies hetzelfde zijn dat zou pas saai zijn.

‘‘alleen ik wil zo graag voelen hoe zijn lippen aanvoelen!!’’

Weeeeeeeeer. dat van heb meer het gevoel dat je gewoon wilt zoenen.

Nou je moet het toch echt zelf gaan doen probeer gewoon steeds een beetje een gesprekje aan te gaan en steeds meer en meer t egaan vertellen je moet je toch echt open gaan stellen als je wilt dat het ooit wordt of wil je als het wat wordt dat het zo’n basisschool liefde wordt? Met niks tegen elkaar zeggen.

Dus ik vind dat je een beetje overdrijft maar goed en ik vind dat jeg ewoon contact met hem gaan zoeken. Zet je maar over je ‘angst’ heen.

Omg dramaqueen.

Weet je zeker dat je geobsedeerd bent door hém en niet door het fenomeen van vriendje-vriendinnetje?
Zo komt het wel over namelijk.

:drama:

Och meissie toch, misschien moet je maar van een brug afspringen…

Nee oke, even serieus.
Idd wat iemand anders zei, of je niet geobserbeerd bent door dat vriendje-vriendinnetje gedoe?

En als je alleen wilt weten hoe hij zoent, hoef je niet met hem te nemen. Dan pak je hem gewoon keihard op zijn bek (a).

&waarom zouden je ouders hem niet goedkeuren? Omdat hij Marokkaan is? Dat zou dan een domme reden zijn, want niet alle Marokkanen zijn slecht.

Probeer gewoon contact te zoeken, lief lachen, hoi zeggen etc ^^.
Dan kom je er snel genoeg achter of ie wat voor jou is.

En pech voor die vrienden, die hoeven toch geen verkering met hem ??

hooi ben k weer…
k ben egt geen dramaqueen…en toen ik dit berichtje schreef was ik echt heel verdrietig…maar ik snp eigg wel datulie zo reageren…okee dan effe overnieuw…
ik zie dus soms een jongen in de pauze die ik heel leuk vind…kunnen jullie me gewoon wat tips geven om in contact met hem te komen? want ik ben heel verlegen aangelegd…
dankje

Lach naar hem :3

inderdaad,ik denk dat je gewoon een vriendje wilt omdat iedereen dat heeft,ofzo.