help me bij dit probleem please!

hi

Pfff, ik zou het gewoon eerlijk tegen hem zeggen, dat je het van jezelf moest zeggen en niet van je vriendin. En zeg dat je wel vrienden wilt blijven als hij jou niet ziet staan ofzo?
UP.

Jah wat pizzadoos *ik moest echt grinniken toen ik dat typte(A)* zei: wees eerlijk tegen hem :slightly_smiling_face: Jongens kijken niet door subtiele hints of dit soort acties heen. Ze nemen aan dat wat we zeggen is wat we bedoelen *tuurlijk zijn er uitzonderingen :stuck_out_tongue:*, dus als hij je leuk vind, gaat hij je nu uit zijn hoofd zetten, omdat hij denkt dat jij hem niet wilt :slightly_smiling_face:. Dus gewoon zeggen hoe het zat & zeggen dat je verlegen was :slightly_smiling_face:

zo te zien liep jij een blauwtje
en al zou je 't hem nu eerlijk vertellen
hij weet echt wel dat je dat niet van een nvriendin moest zeggen.

hahahaha oke dit is lachwekkend.
Hou oud ben je?

Op haar profiel staat 11;P

Nouja…
ik kan het wel begrijpen hoor, mij heeft het 6 jaar langer geduurd voor ik een jongen kon zeggen dat ik verliefd op hem was

haha heb ik nog een leuk verhaal over

ik tegen 'n jongen (op aansporing van 'n vriendin) na school: ‘ik vind je leuk’
hij: ‘uhh… okee… ??’
ik denk, jeez, sukkel…:sunglasses: leuk antwoord (er speelde al wat meer :stuck_out_tongue:)
ik ga naar huis… op msn, zegtie dat ie mij ook wel leuk vindt ><
nja, nooit wat geworden, nou heeft diezelfde vriendin al 2.5 jaar verkering met 'm, als 't niet langer is :stuck_out_tongue:

Weet ik, mijn nickname is overal goed voor. :smirk: Voor humor en honger, maar misschien ook voor verdriet of woede als je een keer een pizzadoos tegen je kop aan kreeg gesmeten. :smirk:

painfull, but i agree.

vertel het hem gewoon
net alsof je wat te verliezen hebt
:smirk: