Help me bij deze overload aan gedachten!

Hoi meiden (en evt. jongens)!
Ik wil eigenlijk mijn verhaal wel kwijt, ik ben benieuwd wat jullie vinden en of jullie tips voor me hebben. Ik zal proberen om het zo goed mogelijk te beschrijven, dat zal waarschijnlijk wat moeilijker gaan door de grote wirwar van gedachten op dit moment, hihi!
Bedankt alvast voor degenen die dit gaan lezen en me tips willen geven 
Eerst zal ik wat achtergrondinformatie moeten geven over heel de situatie. Deze post zal daardoor misschien wat saai zijn, maar goed. Let’s start.

Ik ben een docente Nederlands in opleiding (eerstejaars) en ik loop momenteel stage op een leuke middelbare school. Wat nog leuker is, is dat we op donderdagmiddag met alle eerstejaars die daar stage lopen lessen onderwijskunde volgen. We hebben een gezellige groep van 14 personen en hebben altijd de grootste lol met elkaar. De groep is de laatste tijd een stuk hechter geworden.

En, jullie hebben het vast al geraden, er zit een hele leuke en lieve jongen in die groep. Alleen weet ik nu niet wat ik met de situatie aan moet. Uitleg? Nou, oké.

Ik ken B. (zo noem ik hem even voor het gemak) nu ongeveer een maandje of 4 en we hebben nooit echt naar elkaar omgekeken in die lessen. Het was meer dat we als groep samen waren. De groep is ondertussen een stuk hechter, maar ik was meer close met andere mensen in de groep. Hij zonderde zich een beetje af. We vonden elkaar wel oké. We praatten af en toe, en dat was wel gezellig.