help me aub!

Ik heb al iets langer als een maand met me vriend. in het begin was het atlijd heel veel smse enzo maar dat word nu steeds minder. ik heb steeds het idee dat allesvan mij kant af moet komen. en als ik het er met hem over heb dan reageert die daargewoo niet op. ook moet ik altijd beginnen met smse. een tijdje geleden heeft ie gezegd dat ik te veel op z’n nek zat maar als ik niet sms hoor ik gewoon heel de dag niks van hem… maar als ik hem zie in het echt is hij kei lief. maar waarom doet ie dan zo? ik twijfel altijd of die me wel leuk vind… want ik wil hem echt niet kwijt!

Misschien wil hij gewoon wat ruimte.

[i]Hmm, als dat gezeik na een maand al begint… Maar ik zou gewoon even niks laten weten, kijken of hij dan initiatief toont. En zo niet, tja… Dan weet ik het zo net nog niet.

Liefde moet van 2 kanten komen :wink:[/i]

dus ik moet hem gewoon even niet meer smse?

Dat zou ik doen ja, als hij je echt leuk vind zal hij het niet fijn vinden dat jij niets meer laat horen en dan neemt ie zelf wel contact op. Als het goed is…

ja ik hoop het. want 's avonds als ik hem sms voor ik ga slapen smst ie wel dat ie veel van me houd enzo! maarja ik moest wel weer beginnen met smse haha! en in het echt zegt ie dat ook best vaak.

de meeste jongens smsen gewoon niet zo graag. en zeker als jij hem de hele dag smst terwijl hij niet reageert, dan is het al helemaal irritant. het feit dat hij niet ‘vaak’ terug smst, betekend echt niet dat hij je niet leuk vind ofzo. kom een beetje los en accepteer dat hij geen waarde hecht aan smsjes.

miss. heb je hier wat aan mijn verhaal:

ik heb dus een hele lieve vriend,alleen hij smst altijd altijd asl ik online bent begint ie een heel gesprek en zegt ie 1000x dat ik lief ben enz.
zelf word ik er een beete moe van ,ik dacht ja nu weet ik wel dat je van me houdt.
miss. vind jou vriend het ook een beetje te klef worden en voelt tie zich niet meer een individu d

denk hier maar eens over na en probeer te praten met hem

Ik zou een tijdje veel minder sturen en kijken of hij dan meer uit zichzelf stuurt?
Het kan zijn dat hij een beetjemeer nood heeft aan vrijheid, maar daarom ziet hij jou niet minder graag. Ook kan het zijn dat het niet echt een sms-type is, en dit lijkt me vooral toepasselijk omdat je zegt dat hij wel lief is als jullie gewoon afspreken. Probeer ook eens te zeggen aan hem dat het je opvalt dat ie minder zegt via sms, of je vraagt of er iets aan de hand is. Succes

super bedankt allemaal!! ik heb hier echt iets aan, dit heeft me geholpen:D

Euhm sorry, maar liefde kan niet getoond worden via telefoon, computer of elk ander communicatiemiddel…
Als hij ‘keilief’ voor je is als je bij hem bent, is er ECHT geen probleem =)
sms’en is echt leuk, maar zoek er niks achter als hij dat wat minder doen!

Hij geeft zelf aan dat hij meer ruimte wil, ik denk dat hij wel van je houdt maar hij vind het misschien niet fijn om allemaal te smsen. Eigenlijk precies wat lily7 zegt ^

Mijn vriend deed dat eerst ook, maar hij heeft dyslexie en dus geen zin om hele verhalen terug te smsen, wat ik ook snap. Als hij in het echt maar lief voor je is, toch?

mijn vriend en ik smsen ook niet iedere dag, dat is gewoon niet ons doen. ‘gelukkig’ hebben we allebei niet de behoefte om iedere dag te weten wat we doen, dus stoort niemand zich hieraan. toch weet ik dat mijn vriend echt heel veel om me geeft, dit heeft er dus niets mee te maken.
qua smsen zitten jullie misschien niet op 1 lijn, maar geloof me; je hoeft je geen zorgen te maken… alleen in real kan je zien hoeveel hij om je geeft en zo te horen zit dat wel goed!

eerlijk gezegd zou ik zelf ook echt niet smsen, vind ik gewoon niet leuk en onnodig :grinning_face_with_smiling_eyes:

Het is vast niet dat hij je minder leuk vindt, het kan zijn dat hij gewoon niet van smsen, msnen etc. houd.

Beter dan dat het andersom is, dus dat hij in het echt niet lief is, toch?