~~~~ Help me aub!!!!

[b]Ik ben dus 15, en wil een BB met abbo, of course. Ik kan het makkelijk zelf betalen, maar me ouders willen t niet. Toen ik zei dat het met internet is, vonden ze het helemaal niet goed.

Dus hierbij vraag ik, hoe kan ik me ouders overhalen. Hun denken dat ik me school dan in de steek laat en de hele dag door blijf smsen of pingen enzo.

Help me met een paar argumenten te vinden of wat dan ook.
[/b]

Beeeeutje dramatische titel.

Heb je wel een BB nodig?
edit: toelichting; als je argumenten hebt waarom je hem nodig hebt, mag je hem misschien.

Waarom zou je een bb kopen voor veels te veel geld als je ook iets kan kopen wat er op lijkt dat net zo goed is ? XD Is fijner voor de portemonnee :stuck_out_tongue:

en je zit nu ook op internet dus ik denk niet dat dat internet het probleem is maar het feit dat jij super veel geld uit wil;t geven aan een telefoon.

Je betaald alleen de naam hoor.

Ga huilen ?
zeg gewoon dat je echt je school niet zal laten liggen zegmaar.
Smeken smeken smeken

Is dit niet je tweede topic al?

1 topic was wel genoeg hoor --’

Me ouders keuren het niet af omdat het zo veel kost, ik betaal t toch zelf.
Maar ze zien af en toe mensen die de hele tijden met hun bb bezig zitten, dat vinden hun niet leuk. Ze denken maybe dat ik dt ook ga doen.

Gooi je mobiel die je nu hebt kapot, en ga janken.

Drama mensen! DRAMA!

En wat kunnen wij daar dan aan doen?

Ik snap je ouders best.
Dus sorry nee, geen argumenten.

Ja, beetje té dramatisch. hihi.
Hmm, ja best wel. Me vorige abbo is bijna verlopen en in heb voor school heel erg vaak internet nodig. Vooral nu de leraren veel dingen via mail doen enzo. Studiewyzers, wijzigingen enzo.

Ehh… het is maar een telefoon?

hhm dan zeg ik het nog een keer:P SMEKEN SMEKEN SMEKEN. En maak een belofte dat als je schoolwerk links laat liggen ze je bb weg mogen doen ?

Ooh, die is goed. Thankyou!!

Internet voor schoolwerk doe je toch gewoon op de computer. :pensive:

Ons internet doet soms irritant, en me lappie deel ik af en toe met me broertje

I love drama, it is só dramatic!

Maar even ot: persoonlijk ben ik het wel met je ouders eens. Ik denk alleen niet dat het een goede reden is ‘zodat je je schoolwerk op je mobiel kan maken’. Je kan veel sneller werken achter een laptop/computer dus dat klopt niet helemaal :stuck_out_tongue:
Verder kan je nog het argument gebruiken dat je wijs en verstandig genoeg bent om met je eigen geld om te gaan, of je het nu aan een spelletje voor je computer besteed of een mooie mobiel … maar zo sterk is dat argument ook weer niet :stuck_out_tongue:

Haha, dramaqueen. :grinning_face_with_smiling_eyes:

Toch wel een goed argument hoor, Thankyouu!

Nog meer tips?

Oke ik ga even normaal reageren,
beloof dat je gemiddeld voor elk vak een 7 zal staan ( of een 8 als je al goed bent ) en anders mogen ze telefoon afpakken

Oke ik ga even normaal reageren,
beloof dat je gemiddeld voor elk vak een 7 zal staan ( of een 8 als je al goed bent ) en anders mogen ze telefoon afpakken