Help me asjeblieft, mijn vriend mishandelt mijn kat?!

Als hij al zo doet tegen je kát, hoe gaat ie dan doen tegen jou als hem iets weer niet bevalt en dat beestje er niet meer is? Gaat ie jou dan ook slaan, of een stok pakken om je af te rossen? Niet normaal dit, dumpen die handel.
En ja, net als iedereen hier, bedoel ik je vriend, niet je kat.

Als je kat voor jou als je kindje voelt dan vind ik niet dat jij ooit een kindje mag krijgen. Dit zegt namelijk over jou dat je je kind buiten zou gooien of weg zou brengen wanneer je leuke vriendje er weer is. Want die randmongool is toch zo belangrijk voor je ondanks dat hij je ‘baby’ molesteert? Gadver zeg, nu vind ik jullie beide gewoon rottige personen. Dat je hem nog steeds boven je katje zet, ook al weet je wat hij ermee doet en ook al weet je dat hij je gewoon laat kiezen tussen je kat en hem, dat vind ik gewoon ziek en bizar. Zoek het lekker uit met z’n tweetjes dan maar breng alsjeblieft je kat naar een veilige plek want dit kan echt niet. Je hebt je kat niet alleen voor door de weeks maar 24/7 dus hoor je er ook 24/7 goed voor te zorgen. Het is verdomme geen speelgoed dat je in het weekend even lekker aan de kant gooit, idioot. :wink:

Kan iemand de dierenbescherming bellen, please?

En dan. We weten niet waar ze woont, hoe ze heet. Daar kunnen ze niets mee

conclusie: ts is de grootste mongool van girlscene

^Dat is nergens voor nodig.

maar wel waar

Retorische vraag :dry:

vind ik wel

Maar waarom reageert de ts niet meer? Zeker is ze nog steeds met die gast?

plas over hem heen

HAHAHAAH

Een jongen die een dier mishandeld heeft geen hart. Ik zou hem niet eens meer in de buurt laten van je kat, arm beestje.

omg :grinning_face_with_smiling_eyes: :grinning_face_with_smiling_eyes:

Ik vind jou echt dom. Bah.

https://scontent-ams3-1.xx.fbcdn.net/hphotos-xta1/v/t1.0-9/12074625_729945913776830_3044719331230075116_n.jpg?oh=d16d90a1229e05817de973b3d8766c04&oe=56A05475

Ik ga dit topic sluiten. Veel zinnige reacties komen er niet meer en de TS reageert ook niet meer. Slotje dus