Help me.. alweer :(

-

Probeer je gedachtes te ordenen, even alles op een rijtje te zetten. Wees gewoon objectief, als je je gevoelens er heel even buiten zet, dan denk je helderder na.

Maareh, je voelt niet dat je van haar houd en je doet het wel?
Je bent gewoon in de war.
Waarover hadden jullie ruzie? En zijn die ruzies nu uitgepraat of is er nog steeds wrok aanwezig?

Ik weet trouwens niet hoe lang jullie samen zijn, maar er is bewezen dat verliefdheid maximaal 6 maanden aanhoudt (denk je dat je langer verliefd bent, dan kan je naar de universiteit van utrecht gaan en dan kijken ze of dat echt zo is) als die verliefdheid daarna niet overgaat in houden van, dan zit er idd geen toekomst in je relatie.

Maar als je van haar houdt en met haar verder wilt, wat is het probleem dan?

richt je aandacht op iets anders, iets wat je leuk vindt.
dan denk je even niet meer aan haar, en probeer zo min mogelijk over haar te praten.
hou je druk met allerlei activiteiten, want je hebt toch wel huiswerk om te doen…

Idd
je moet gewoon even tijd voor jezelf nemen.
Als je haar niet kwijt wilt en je zeker bent dat je van haar houdt, dan heb je wèl gevoelens voor haar , maar je voelt je gewoon slecht door die ruzie. Na een week niet afspreken ga je haar stilletjesaan missen en komt die vonk vanzelf weer.

Het is niet in alle situaties zo makkelijk … Ik herken het heel erg. Ik ben al meer dan 4 jaar bij mn vriend en wil ook echt met hem verder, maar de manier waarop het nu gaat werkt voor mij niet. Dus hoeveel je ook van iemand houdt en hoe graag je ook bij diegene wilt zijn, als je niet 100% lekker in je relatie zit kan het soms gewoon niet werken. En dan is de vraag: Kan je het uitpraten met je vriend(in) of meot je ermee stoppen ? Want in een relatie zitten die je niet gelukkig maakt, daar schiet je gewoon niets mee op …

Ik was idd door de war! Het is weer goed :slightly_smiling_face: en het gevoel is helemaal terug, ik heb haar even verast vandaag door opeens voor haar huis te staan toen ze thuis kwam van school. Toen hebben we het nog even goed uitgepraat en nu is het weer goed, ik voel het weer helemaal :grinning: ahh heerlijk haha, maar super bedankt voor de reacties! ik wist me even geen raad meer.

?