Help me alsjeblieft!

Neem alsjeblieft even de tijd om dit te lezen ;
er is een jongen J . Ik vind hem echt super leuk enzo ! En hij mij ook , we hebben heel veel gepraat via msn enzo , en hij praatte heel veel . Hij stelde ook veel vragen , hij toont dus wel echt intresse in me :slightly_smiling_face:. Hij zei dathij me altijd zag bij gym, (hij zit in de tweede ik in de eerste) en dan kerkje wellis om heb hoekje Bin gym, en hij zei dus op msn dat ie dan altijd naar mij kijkt ! Oee ik was zo blij eh!
Maar we willen elkaar dus in heb echt ook beter leren kennen , want kijk soms is iemand op msn toch anders dN in het echt

Nou toen gingen we dus een x afspreken samen met een vriend vAn hem (door die vriend heb ik nu contact met J :slightly_smiling_face:) en nog 2 vriendinnen van me , hij kwam me ophalen van korfbal, we fietste toen samen naar die 2 vriendinnen . Toen praatte hij best wel veel enzo , en het was echt leuk ! Maar toen m’n vriendinnen er bij waren werdie verlegen en ook toen z’n eigen vriend er was ook. Het was dus best wel saai geworden :astonished:

we gaan morgen dus weer afspreken met een vriend en nog een vriendin,
maar nu denk ik dus dat het weer zo saai word …
Wat kan ik doen dat het toch wel leuk word?
En we gaan film kijken , iemand tips hoe ik me moet gedragen haha.

Alsjeblieft help me
xxx

Misschien moet je een keer alleen met hem afspreken, je kent hem nu toch dus zo eng is het niet meer lijkt me?

Gewoon jezelf zijn, ik word meestal wat drukker als iets heel saai is. Dat schijnen mensen leuk te vinden, maar ik weet nou niet echt of dat een gouden tip is haha.
Kijk een beetje hoe het loopt, toon initiatief. En de volgende keer alleen met hem afspreken joh! Kan je veel meer doen.

Inderdaad.

Et is niet dat ik het eng vind hoor :wink: ik denk alleen dat er weeeer stiltes gaan vallen , en ik ga ook nog wel een keertje met hem alleen afspreken.
Hebben jullie tips hoe ik de stiltes kan verbreken?