Hoi girlscene,
Ik ben een meisje van 15 (bijna 16) en ik heb al anderhalf jaar een vriend waar ik het nu ongeveer een half jaar mee doe. Mijn ouders zijn hier van op de hoogte, zij keuren dit af. Dat is ook de reden dat mijn moeder me niet aan de pil wilt laten beginnen. Volgens haar is dit een “vrijkaartje” voor seks. Maargoed, mijn vriend was mijn eerste en ik zijn tweede. Toen ik net ontmaagd was werd ik al heel snel bang dat ik zwanger zou worden en haalde ik tot 2 keer toe de MAP. (Er zat een lange periode tussen de 1e en 2e). Ik haalde de MAP niet omdat wij het niet on veilig deden maar omdat mijn vriend en ik veel aan “hand- en mondwerk” doen om het maar even zo te formuleren. Mijn vriend komt meerdere keren klaar bij het voorspel en alles word altijd afgeveegd met een doekje maar toch ben ik telkens weer bang dat het aan zijn vingers zal zitten. Ik heb dit ook vaak aan hem duidelijk gemaakt mij hij zegt dat ik me daar geen zorgen over hoef te maken.
Vorige week (20 tot en met 25 november) waren mijn ouders weg en hebben mijn vriend en ik het een aantal keer gedaan. Eerst het voorspel zoals ik hierboven beschreven heb en daarna seks. Hij is in mij gekomen maar hij had wel een condoom gebruikt.
Nu is het 3 december ik had 29 november al ongesteld moeten worden. Op zich niet zo raar aangezien ik vreselijk onregelmatig menstrueer. Maar ik heb sinds een paar dagen terug hele erg steken in mijn onderbuik (echt helemaal onderin). Als ik ongesteld moet worden heb ik meestal een soort dergelijke buikpijn maar dan houdt deze maar 1 dag aan en merk ik daarna bloedverlies op. Maar nu zijn deze steken al ongeveer 4 dagen. Ik slaap onrustig en ik heb telkens rare krampen in mijn buik. Ik heb opgezocht wat deze symptomen kunnen betekenen en ik word meerdere malen gewezen naar sites voor “eerste symptomen voor zwangerschap”. Ik ben nu heel erg bang dat ik inderdaad zwanger zal zijn, ik maak me er dagelijks druk over omdat ik een control freak ben en zwangerschap iets is, wat je eigenlijk, naar mijn mening, niet zelf kan beheersen.
Zouden jullie mij alsjeblieft jullie mening en advies willen geven?
Alvast heel erg bedankt
Xxxx ano