Help me alsjeblieft ? xx

Hii Iedereen,
K zit met een probleem:
We zijn net op kamp geweest, k en mijn groep 8 en k denk super verliefd op een jongen!!! K heb hem ook geknuffeld op de disco avond en hij zei ook de hele tijd dat k er sexy uitzag en super zomers:P Hij leunt ook steeds op mij als k zit, maar de laatste dag hebben we, K, een vriendin van me, hij en een vriend van hem een super mooi plekje gevonden bij een beekje. Wij zaten naast elkaar en hij begon over verkering, op wie hij ja zou zeggen en k zei allemaal namen maar k durfde mijn eigen naam niet te zeggen dus deed mijn vriendin dat en hij zei dat hij jaa zou zeggen en hij zei alleen ja bij mij en daarna zei hij de hele tijd dat k schattig was als k lachte en dan k schattig was als k in een gedoken lag omdat hij me aan het kietelen was :stuck_out_tongue: Denken jullie dat hij op mij is? want nu het kamp voorbij is praat hij super veel met een andere vriendin van me en ze zijn ook steeds bij elkaar in de buurt, dus het lijkt net of zij op elkaar zijn maar op hyves stuurt hij wel de hele tijd berichten met: kzal zeggen op wie k ben als jij het ook doet. Maar k durf niet te zeggen dat k op het ben dus wat moet k doen? Helppp meeee <3 we gaan wel samen nar dezelfde school:P xxx

Probeer eens in normaal Nederlands te typen. Misschien kom ik dan verder dan de eerste drie regels.

JA, give it a try! Ik denk het wel hoor, succes!

Heb je hem op hyves of facebook?
Klets met hem na over het kamp en over de tijd bij de beek.
Dan rolt er vanzelf een antwoord uit.

Hoe oud ben je, kind?

Ik denk dat je tegen hem moet zeggen dat je hem leuk vindt, er is geen andere manier om erachter te komen.

K ben 12 hij ook

Dankje Jongens, alleen hij is ook kleiner dan mij en miss worden we daarmee gepest ?

Het gaat erom wat jullie willen en dat jullie het niet erg vinden, niet wat anderen er van vinden. Laat die anderen gewoon praten, als ze iets doms zeggen :wink:

sorry halverwege de eerste regel ben ik al afgehaakt…

Hij is dus wel duidelijk verliefd op je hoor :stuck_out_tongue:
En omdat je bij hem op school zit zal je hem veel kunnen zien!
Het is het proberen waard meid, succes!

mijn vriendin der lief is ook kleiner en ze zijn super schattig!

ahw wat schattig

^ hahahaha dat wou ik net zeggen. Zo schattig.

Ja dit is schattig, die onschuldige onwetendheid;p.

Maar on topic: go for it.

Ahh wat schattig! :slightly_smiling_face: Zeker weten dat hij ‘op’ jou is hoor! Waarschijnlijk trekt hij nu veel met die vriendin op omdat zij met elkaar over jou kunnen praten, en daarom beetje gemeende interesses overeen komen! Maar als je het zo verteld ziet hij je zeker zitten. Ga een keertje met hem afspreken, na school of tussen de middag of iets? :slightly_smiling_face:

Awh wat lief ! Zeg het gewoon !

Iedereen super bedankt!!!
XXX Jullie helpen me echt !
xxxx

awhhh tuurlijk vind hij je dan leuk
hoee schattig ;p

Je zit in groep 8 en hij vindt dat je er sexy uitziet?

Anyhow, ik heb het niet helemaal gelezen, maar veel succes! Als ik op de reacties af moet gaan komt het wel goed!