Help me alsjeblieft.. verraden.

Oke, hoop het kort te houden.

Ik heb mijn vriendjes e-mails gelezen. Ja ik weet het, slecht, maar daar gaat het niet om.
1 van die mails was van een meisje waar hij ooit verliefd op is geweest. Daarin vertelde ze dat ze eigenlijk wel gevoelens voor hem had nu. Dat ze de neiging had om hem te zoenen en dat ze jaloers was als ze een foto zag van mij en hem.
Hij heeft teruggestuurd dat hij wel eens gedroomd had dat hij vreemd zou gaan met haar, en dat hij daarbij warme gevoelens kreeg enzo.

Ik flipte hem compleet. gesms’t hij is online gekomen heeft een heleboel keer gezegd dat het hem speet, dat hij het niet meende, dat hij van mij houd, dat hij een idioot is etc. etc.

Hij komt nu vanavond langs om te praten. Face to Face.
Maar, wat kan ik zeggen? Wat moet ik doen? Ik had er juist net vrede mee dat mn vriendje en dat meisje vrienden waren gebleven…

Mn hart is gewoon gebroken. Iemand tips?

praten
wat hij zet je aan het denken hij is gewoon niet waard spijt niks der van up

Up

Als ik jou was zou ik zeggen dat je heel erg teleurgesteld bent, en dat je niet meer weet hoe je hem nu kunt vertrouwen! Verder ligt het natuurlijk aan hem, hij moet nu je vertrouwen terug winnen!

vooral niet al te boos worden, ik bedoel dan raak je hem kwijt en dat wil je volgens mij niet… je kan wel zeggen dat je teleurgesteld in hem bent maar dat kan die ook van jou zeggen omdat jij zn mails hebt gelezen… veel succes(A)
Liefs.

mijn vriend heeft, toen we net iets hadden, ook op deze manier mijn vertrouwen gebroken, maar dan wat milder. Nadat het voor mij echt duidelijk was dat hij echt van mij hield (het meisje was niet zijn ex, hij kende haar via internet en nog nooit in het echt gezien) ben ik op de een of andere manier toch doorgegaan. Ik heb wel duidelijk tegen hem gezegd dat wanneer hij nog 1 keer zoiets zou flikken, het over zou zijn.
Laat hem in ieder geval weten dat dit heel ernstig is… een ex is natuurlijk moeilijk op afstand te houden…

niet echt ‘sjiek’ van je vriendje om dat te mailen., Maar tegelijkertijd: niet echt sjiek van jou dat jij zn email leest.

Als ik jou was zou ik vanavond gewoon rustig met hem praten. Vertel hem eerst wat jij voelde toen je het las, en vraag ook zeker om uitleg. Word niet gelijk boos enzo maar geef hem ook de kans om het uit te leggen. Ik hoop dat jullie er uit komen :slightly_smiling_face: succes

Hij kan natuurlijk wel gaan zeggen dat hij teleurgesteld is dat jij in z’n mails hebt gekeken, maar als hij jou zijn wachtwoord heeft gegeven dan betekent dat, dat je mag kijken toch?

Ten eerste, als hij het niet zou menen, zou hij dat niet e-mailen naar dat meisje. Dus hij meende het wel, anders had hij haar afgewezen. De keuze ligt bij jou hoe je daar mee omgaat. Dat hij daar over fantaseert is het ene, maar dat hij haar er over mailt is een tweede. Dus daar zou ik niet te luchtig over denken. Dat hij spijt heeft is natuurlijk wel heel goed mogelijk. Maar waar heeft hij spijt van, zijn mail of zijn gevoelens? Ik zou namelijk eens een goed gesprek hebben met hem over zijn gevoelens voor haar. Blijkbaar zit zij wel in zijn gedachten, anders zou heel dit verhaal niet ten sprake zijn geweest. En het is inderdaad niet netjes van je dat je zijn e-mail bekijkt, alleen ik ben het wel met preciouss_ eens, blijkbaar hebben jullie jullie wachtwoorden uitgewisseld en dan kan hij het gevoel hebben dat jij hem niet vertrouwd, maar hij heeft er zelf aan meegewerkt. Bovendien had hij gewoon eerlijk tegen je moeten zijn. Als hij gevoelens heeft voor dat meisje, kan hij daar in principe niks aan doen, maar hij had het je wel eerlijk moeten vertellen. Als je met hem hebt gepraat en het is weer goed, denk je wel dat je hem kunt vertrouwen met dat meisje? Dat moet je je ook afvragen, want je wordt er onrustig van als je bij elke conversatie tussen hun een vervelend gevoel hebt. En die kans zit er wel dik in.

Ja, we hebben wachtwoorden uitgewisseld. Ik weet ook niet waarom ik zijn mail las. Heb het al die maanden nooit gedaan. Dat meen ik echt. Waarom zou ik ook? Maarja, het is gebeurd.
Hij moet zeker vertrouwen gaan terugwinnen. Ik wil hem ook niet kwijt… echt niet… Maar mijn enige angst was altijd dat meisje. En aangezien ik weet dat hij de vriendschap met haar echt niet gaat opgeven voor mij, wat ergens logisch is, ergens niet, weet ik niet of ik dat aankan. Ik wacht maar af wat er vanavond gebeurd…

wow, precies hetzelfde als wat ik had!
kan je niet veel tips geven, maar ben gewoon duidelijk tegenover je vriend.

Als hij er echt spijt van heeft dan zal hij alles uit de kast halen zodat jij hem weer gaat vertrouwen, en jij als z’n vriendin kan waarschijnlijk ook zien aan z’n ogen en gedrag enzo of hij meent wat hij zegt. In iedergeval heel veel succes!!!

hmm, volgens mij moet je ook met dat meisje praten.

Oh dit heb ik ook gehad. 3 keer… Erste x was meisje waarmee hele tijd smeten ik hou van je etc. Nou boos geworden enzo, en duidelijk geweest. Half jaar later was het weer raak, nu 4 maanden geleden. Een klasgenoot en een meisje uit buitenland via internet. Verwijderde alle smjes en mails tot hij toevallig smsje van dat klasgenootje kreeg. En ze zorgde al voor problemen, en heb hem toen uitgehoord. En nouja zij dscht dat hij haar leuk vond, dus zegt genoeg! Maar alles uitgepraat etc, heb gezegd dat ie moest kiezen, zij of ik. Nou mij gekozen, want ik kende mezelf en zou hem nooit betrouwen mrt dat meisje. Vindt nu ook erg moeilij om hem te vertrouwen, en er gaan geen week voorbij dat ik geen ruzie krijg over dat ik hun samen niet ertrouw etc. Nouja ik kan je alleen zeggen wees duidelijk, als je liever wil dat ze geen contact hebben zeg dat dan! Het is heel moeilijk om er mee om te gaan na wat hij heeft gedaan dat hij nog contact heeft, maar ik eb dus echt verboden ;$ omdat hij nog stiekem doorging en zelfs afsprak met haar ipv met mij! Oké lang verhaal maar m’n frustraties zijn eruit haha. Zelfde is trouwens met dat internetmeisje, dat was haast een internetrelatie. Dus zou voor mij ondraagzaam zijn als ze nog contact zouden hebben, maar dat is gewoon allemaal kwestie van vertrouwen, wat bij mij na 3x volledig weg is.

Dat zou ik niet geloven. Als je zulke dingen stuurt, meen je het wel. Zulke dingen stuur je niet voor de lol.
Het is waarschijnlijk wel waar dat het hem enorm spijt enz.

Ik zou (rustig!) zeggen dat je heel erg gekwetst bent door hem.
Je moet zelf uitmaken of je het hem kan vergeven of niet…

Veel succes meid! Maar laat niet met je gevoelens spelen (:

Wat een asshole.
Hij stuurt zoiets echt niet voor de grap hoor, tenzij hij erop geilt zulke dirty mailtjes te sturen.

Wat een sukkel.
Serieus. Ik zou hem duidelijk laten merken, dat je echt kwaad bent. Want, dit kan natuurlijk niet. Maar, hoe lang hebben jullie?.. (sorry als ik erover heen heb gelezen).

Wat stuurde zij overigens terug?
(ze moet van hem afblijven)

erover praten, en vragen of hij geen contact meer met haar wilt hebben. En als zij contact zoekt, aangeven dat jij liever hebt dat hij daar dan niet op reageert…
iig succes!