Help me alsjeblieft, hoe moet ik verder?

Hoi! Ik ben nogal zwaar desperated! Ik vind iemand leuk (duh:p). Hij zit niet in mijn klas, wel op mijn school, doet een ander niveau en heeft opzich wel dezelfde interesses als ik. ik ken hem via via, dus nog niet persoonlijk, want we hebben geen gemeenschappelijke vrienden. eerst dacht ik van, hoe ga ik dit doen ? maar ik heb inmiddels al een heel leuk gesprek met m gehad op facebook, en ik heb ook zijn nummer voor whatsapp. we hebben eigenlijk na dat gesprek niet echt meer gepraat (dus al zo’n 3 weken niks ofzo). maar mijn vraag is dus: hoe nu verder? :astonished: als ik hem zie in rl op school hebben we áltijd oogcontact, maar hij is altijd te ver weg om hoi te zeggen ofzo, dus wat moet ik doeeen? ik wil graag weer een gesprek, maar ik ben bang dat hij me opdringerig vind ofzo… en ik weet ook geen gespreksonderwerpen… want over school praten is saai! wil iemand me plieees helpen? :flushed: (in het eerste gesprek was die trouwens redelijk aan het flirten :upside_down_face: ) xxxxxx en liefs van mij

spreek hem gewoon eens aan in de gangen, of loop expres naar zijn kluisje.
En waarom vraag je niet om iets af te spreken. Je zegt dat hij flirt das een goed teken dat hij je leuk vind. Ga ervoor en succes :upside_down_face:

hahhaa dat durf ik niet!! want ik spreek m nooit in het echt! ik denk dat dan sws een eerste stap moet zijn toch? :slightly_smiling_face:

haha dat is mijn probeem, ik weet niet zo goed hoe ik hem kan aanspreken :blush:

Loop als jullie oogcontact hebben eens naar hem toe en vraag hoe het gaat met hem, in welke klas hij zit/welk niveau, over sport of een schoolfeest etc. Hoe oud zijn jullie? Want anders kan je vragen of hij plannen heeft voor het weekend of uit gaat? :slightly_smiling_face:

allebei 16 :slightly_smiling_face: dankjewel!

Wees spontaan! Loop op en af en zeg dat je hem leuk vind en een keer uit wil :stuck_out_tongue: Anders, je zei dat jullie ongeveer dezelfde interesses hebben, praat daarover! Ga gewoon op contact af. Daar zielig staan van een afstandje gaat niet zorgen voor magische romance :wink: EROP AF! :stuck_out_tongue:

Als je het echt wil kan je het wel!

zo lief al jullie reacties! Dankjeweeeel! <3