help me, ik weet niet wat ik moet doen met de 1e x ?
- aan de pil?
- scheren?
help me please !
help me, ik weet niet wat ik moet doen met de 1e x ?
help me please !
Hoe oud ben je als ik vragen mag?
Volgens mij ben je er niet aan toe.
15
Er klaar voor zijn. Wat jij blijkbaar niet bent.
15 jaar haha ;$
…
De pil is geen slecht idee. Condooms zijn ook zeker niet overbodig, voor de rest zou ik het gewoon laten voor wat het is. En niks moet… als het niet fijn is of het doet zeer, zou ik stoppen als ik jou was! (:
Ik was ook 15 jaar hoor -.-
OT: Ik denk niet dat je er klaar bent als je nog niet eens weet welke voorzorgsmaatregelingen je moet nemen (veilige seks enzo). Ik denk dat dit nep is…
Hmm, ok dan heb je sowieso wel voorlichting gehad en zou je moeten weten dat je iig beschermd moet zijn, dus aan de pil en/of condoom.
En scheren moet je zelf weten.
Maar weet je zeker dat je er klaar voor bent?
ik was zelf ook 15, maar was er , aan je topic te zien al meer aan toe, maar je hebt toch ook sexuele voorlichting gehad? en je weet toch wel dat je het beschermd moet doen?
Dit moet je zelf beslissen…
Ben je wel eens verder gegaan dan zoenen? Aangezien je over scheren praat neem ik dat je nog niet verder bent gegaan?
Aan de pil is wel slim om te doen ja, zou ik je wel aanraden als je seks wil gaan hebben.
Scheren moet je zelf weten, wat jij het fijnst vindt… ik zou het sowieso wel een beetje bijhouden, beetje netjes maken haha. Je moet zelf weten of je alles eraf wil of een streepje of whatever, dat kunnen wij natuurlijk niet beslissen
Het lijkt alsof je er niet klaar voor bent eerlijk gezegd.
Ach, als je met de pil wilt beginnen (wat ik je echt zou aanraden tot je een beter voorbehoedsmiddel geschikt vind) moet je wel wat eerder beginnen. Het duurt ff voor dat werkt.
En waarom zou ze er niet klaar voor zijn? Ik vind 15 jaar wel erg jong, maar dat is jouw keus. Je neemt het initiatief om er vragen over te stellen VOOR je begint, dat vind ik wel blijken van een zekere graad van volwassenheid.
sorry maar zelfs aan je titel af te lezen kan je denk ik al zeggen dat je er nog niet klaar voor bent. zo ja; accepteer het en vertel het hem.
heeft hij er geen begrip voor? dan is hij het niet waard…
als ik toch verkeerd zat en je bent er wel aan toe; condoom zeker doen als je nog niet aan de pil bent! en anders als je wel aan de pil bent ook niet verkeerd.
scheren tja dat moet je zelf weten
condoom lijkt me ook handig… =l