Hoihoi,
ik heb vandaag met me mentor gepraat over een jongen die me de hele tijd aanraakt(op seksuele manier) hij gaat woensdag met hem praten. Maar het schoot me ineens te binnen, die jongen weet allemaal persoonlijke dingen (ik had wat verteld over wat persoonlijk was het moest wel) van mij ik ben bang dat ie dat tegen me gebruikt. Dus zal ik hem zo mailen dat het maar niet moet dat praten? en dan is de kans groot dat ie door blijft gaan, maar me mentor mag het echt niet weten…
help please!
Ik vind dat je leerkracht gewoon met die gast moet praten. Als die jongen al persoonlijke dingen doorverteld, kun je altijd vertellen dat hij het gelogen heeft als je het echt heel erg vindt en je leerkracht vraagt ernaar bij jou. Denk dat je leerkracht ook wel zou denken dat hij dingen gaat verzinnen om jou onderuit te halen.
Maar gaat hij daadwerkelijk ook jouw naam noemen? Want ik vind eigenlijk dat hij dat niet mag doen. Maar het meer algemeen moet houden en dat hij de gaten gehouden gaat worden over zijn manieren van aanraken
het is best wel erg, waar het over gaat. En als ik een mail zou sturen zouden ze hem toch in de gaten houden. En hij gaat me naam op noemen
Lijkt mij niet dat hij je naam noemt (de docent) aangezien daar toch een soort code over is. Maar ik zou het nu gewoon zo laten. Met zoiets moet je niet rond blijven lopen en het is geen veilig gedrag wat die jongen doet. Wat er uit komt valt misschien wel mee en ook daar heeft de docent vast een soort handleiding voor. Goed dat je het hebt aangeven! Heel dapper!